הקרב בבית שמש

בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: "הצביעו לעליזה בלוך"

הרבנית עדינה בר-שלום, בתו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, השתתפה בעצרת תמיכה במועמדת לראשות העיר עליזה בלוך בבית שמש והביעה את תמיכתה בה. צפו בווידאו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מטה בלוך)

הקרב בבית שמש: הרבנית עדינה בר-שלום, בתו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, השתתפה אמש (מוצאי שבת) בעצרת תמיכה במועמדת לראשות העיר עליזה בלוך בבית שמש והביעה את תמיכתה בה.

"את עליזה אני מכירה כבר יותר מ-15 שנה", אמרה בר-שלום, "לעליזה יש אחריות יוצאת מהכלל, נכונות לרוץ לעזרת כל אדם שנזקק לה. היא עשתה פלאות עם הילדים בברנקו וייס, וזה מיקרוקוסמוס של ניהול עיר. העיר הזו יכולה לחיות יחד".

בר-שלום, הוסיפה לתקוף: "אני רוצה להביא דוגמה קטנה למה אני כל כך בוטחת בעליזה וביראת השמיים שלה", אמרה הרבנית בר-שלום, "כחלק מהמצב הקשה של שירותי הדת בבית שמש, המקוואות אינן פתוחות לפני השקיעה בערבי שבת, הנושא הזה היה קרוב כל כך ללבו של אבי שבכה בדמעות שליש על כך".

עוד הוסיפה בר שלום: "בית שמש מחכה לעליזה, אישה יראת שמיים שתתקן את המצב. שתפתח את המקוואות, שתדאג שהבלניות ושאר העובדים יקבלו את משכורותיהם בזמן. שתפסיק את העוולות הנוראות האלה. זה תיקון עולם".

בעצרת נכחו מאות אנשים. בלטו בנוכחותם גם חרדים מהמגזר הליטאי והחסידי וכן מהמגזר החרדי הספרדי.

בלוך סיימה את העצרת בתפילה: "אני מתפללת לקב"ה שתהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון, נישא תפילה שהקב"ה ישלח ברכה והצלחה במעשה ידינו עבור כל האנשים שמשוועים לשינוי, אבל אנחנו צריכים לעשות את ההשתדלות שלנו. כולנו צריכים לצאת ולהצביע, לעשות את המעשה הנכון כדי לנהל את העיר נכון, למען כלל התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר