הקרב על ירושלים

בכירים לשעבר בשירות הציבורי: רק אלקין מתאים לנהל את ירושלים

ד"ר חיים קורן, שכיהן כשגריר ישראל במצרים; סגן ראש השב"כ לשעבר, מנחם לנדאו, ועוד בכירין לשעבר בשירות הציבורי מביעים את תמיכתם במועמדות זאב אלקין בירושלים (חדשות)

(צילום: מטה אלקין; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

הקרב על ירושלים: עוד ועוד ירושלמים בהם בעלי תפקידים בכירים בשירות המדינה, ופעילים חברתיים בעיר, מצביעים על השר זאב אלקין, כאיש המתאים לנהל את העיר ירושלים על כל המורכבויות והרגישויות.

ד"ר חיים קורן, שעד לא מזמן כיהן כשגריר ישראל במצרים, מכיר את החשיבות המדינית של ירושלים במערכת היחסים הרגישה בין ישראל למדינות ערב המתונות אומר כי "אלקין הוא היחיד מבין המועמדים שניתן לסמוך עליו שהוא ידע לשמור על ירושלים בלי לסבך את ישראל עם ידידיה ובלי לפגוע באינטרסים שלה".

סגן ראש השב"כ לשעבר, מנחם לנדאו, מסביר כי "ירושלים למי שלא יודע היא העיר המורכבת בעולם חיים בה יהודים מכל הסוגים והמינים לצד אוכלוסייה ערבית גדולה ורגישות דתית של כל הדתות. רק אדם עם תובנה מדינית כמו השר אלקין יכול לקחת את המושכות ולנהל את העיר הזאת".

פנינה עין מור, יקירת ירושלים מפקדת לשכת הגיוס בירושלים לשעבר וסא"ל במיל' וכיום פעילה חברתית בשכונת עין כרם, מסבירה כי "זאב אלקין הוא איש עשייה הוא בא מהעולם של הניהול ברמה הממשלתית ורק הוא יכול להוביל מערכת בסדר גודל של העיר שלנו ובאמת לקדם פרויקטים לטווח הארוך".

אבי מויאל, יו"ר מנהל הקהילתי 'מוסררה', אומר כי "זאב הוא איש תנועת הליכוד עם רגישות חברתית גבוהה והוא ישכיל לפתור את המצוקות הלא פשוטות שיש בשכבות החלשות בירושלים. בקיצור מנהיג חברתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר