צפו

הרב יגאל כהן: "עיזבו את האינטרסים, הצביעו רק ש"ס"

"בבקשה בקשה אמיתית! בואו נראה לבורא עולם שאנחנו באמת אוהבים אותו! ישנה מפלגה שהקים מרן הרב עובדיה יוסף קוראים לה מפלגת ש"ס" • הדברים המלאים (חרדים)

כיכר בשיתוף ש"ס | כיכר השבת |
(צילום: ש"ס)

הרב יגאל כהן, ראש בית המדרש יביע אומר ומזכי הרבים פרסם סרטון מיוחד, בו אקרא לציבור להניח בצד את האינטרסים ולהצביע לש"ס.

דבריו המלאים של הגאון רבי יגאל כהן:

"אחים ואחיות יקרים!אנחנו נמצאים ברגעים די מכריעים בכל עיר ועיר. לכל אח יש את הדעה שלו כל אחד רוצה להצביע לפה ולהצביע לפה לאיפה שהוא מרגיש הכי נכון בשבילו. אני מבקש לשאול אותכם שאלה אחת: מה בורא עולם רוצה מאיתנו?לפעמים ביקשנו בקשות ולא קיבלנו, לפעמים רצינו דברים ולא קיבלנו. ואני חושב שהשאלה הגדולה ביותר היא מה בורא עולם רוצה מאיתנו?

"יש כל כך הרבה ילדים בעם ישראל שלא יודעים מה זה שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד!הן לא יודעים עשרת הדיברות לא תרצח לא תנאף לא תגנוב...אני חושב שבימים האלה בורא עולם שואל אותך בני וביתי האם אתם חושבים על עצמכם?מה טוב לכם או מה טוב לי...

"אני בדרך כלל לא עושה את זה אחים יקרים!. ליבי כואב על המצב בעם ישראל שיש לנו כל כך הרבה אחים שלא מכירים את בורא עולם!

"בבקשה בקשה אמיתית! בואו נראה לבורא עולם שאנחנו באמת אוהבים אותו! ישנה מפלגה שהקים מרן הרב עובדיה יוסף קוראים לה מפלגת ש"ס! שבה אני יודע באופן ודאי שהם דואגים להקים בתי ספר שבהם ילמדו תורה ויראת שמים,מתמטיקה אנגלית כל מה שיהודי צריך בעולם.מרבים בשיעורי תורה בשיעורי זוגיות וכל מה שיהודי צריך בעולם.
בואו נעזוב רגע את האינטרס האישי שלנו אחים יקרים!יש לנו הזדמנות פעם בחמש שנים להראות לבורא עולם כמה אנחנו אוהבים אותו באמת!לא מעניין אותי טובתי האישית אלא רק טובתם!יש יהודים שלא מכירים אותו, האם לא מתפקידנו לעזור להם לקרב אותם לבורא עולם.

"דרך הבחירות ה' נותן לנו אפשרות לבוא ולחזק אותו ואת דרך ה' בעולם. אני בטוח שכל יהודי ויהודיה שיצביעו לאותה מפלגה שהקים מרן רבינו עובדיה יוסף הקדוש ברוך הוא יראה בדיוק מה יש לנו בלב והוא לא נשאר חייב!והוא מחזיר!
בואו נעזוב רגע קיבלנו לא קיבלנו מה אני מרוויח מזה מה בורא עולם היה רוצה שברגע זה נעשה!
אחים יקרים!

"בבקשה מימכם! אני נקי מאינטרסים אני עושה את זה אך ורק כי זה מה שרוצה מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא ומגיע לו שביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד!הוא נותן לנו חיים הוא נותן לנו בריאות הוא נותן לנו אוכל הוא נותן לנו משפחה!הדרך היחידה שאנחנו יכולים להחזיר לו ולו במעט זה שיראה כל אחד ואחד שבאמת איכפת לו והוא כבר ידאג לשלם לו.

"קומו אחים יקרים!ולא רק אתם קחו איתכם בני משפחה ולעשות מה שהורו לנו רבותינו גדולי הדור יש לנו הנהגה טובה וברורה!וב"ה זכינו למנהיגים שמנהיגים את הדור אני הקטן מודה לכם מעומק ליבי!

"יהי רצון שנראה רק בשמחות ונראה בגאולה הקרובה כי ה' הוא האלוקים בשמים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד!
ברוכים תהיו לה"'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר