בדרך לסיבוב השני

סוער בצפת: הקרב על קולות ש"ס - הוכרע

לאחר שגם גלבך מאגודת ישראל וגם אוחנה מהליכוד לא עברו אמש את רף 40 האחוזים, הם כבר נערכים לסיבוב השני. ש"ס, כך נודע ל'כיכר השבת', עם אוחנה. שוחט תומך בלזר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב בחשוון תשע"ט | 31.10.18
שוקי אוחנה (צילום: דוד כהן / ידיעון צפת)

הקרב על ראשות העיר צפת לא הסתיים אמש (שלישי), כאשר על פי תוצאות הבחירות, תושבי העיר יצעדו שוב לקלפיות בעוד כשבועיים, לאחר ששני המועמדים נחמן גלבך ושוקי אוחנה העפילו לסיבוב השני.

במאבק בין השניים, סיכוייו של מי שיזכה לתמיכת רוב הגוש החרדי, לנצח את הבחירות - גוברים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוחח היום (רביעי) עם המועמד שוקי אוחנה, והביע בו את תמיכתו לקראת הסיבוב השני. רונן גנון, מבכירי ש"ס בצפת, מאשר את הפרטים, ומבהיר כי ש"ס אכן תומכת באיש הליכוד.

עם זאת, בכיר במטה המועמד נחמן גלבך (אגודת ישראל) טוען בשיחה עם 'כיכר השבת', כי גם בסיבוב הראשון לא קיבל גלבך קולות ממצביעי ש"ס, ולמרות זאת העפיל לסיבוב השני.

נחמן גלבך, בראיון ל"כיכר השבת" (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

הבכיר מוסיף, כי הכל פתוח, וכפי שהקרב היה צמוד בסיבוב הראשון, כך ניתן להגיע למהפך ולסיים את הבחירות עם נחמן גלבך בראשות העיר.

הסיבוב השני ייערך בין השניים לאחר שהם כאמור לא עברו את רף ה-40%, כאשר על פי הנתונים, המועמד שוקי אוחנה קיבל 37% מסך הקולות, ואילו נחמן גלבך קיבל 27 אחוזים.

בתוך כך, בהקלטה ששיגר ראש העיר המובס אילן שוחט לפעיליו אמר כי הוא ישב עם גלבך בימים הקרובים לבחינת תמיכה במועמדותו.

שוחט זורק פצצה לאוויר ואומר כי לגבי ההכרעה על הריצה לראשות "יש קריאה מצד גלבך לשבת איתו. אנחנו נשב איתו ונראה מה טוב לצפת ומה טוב לקבוצה שלנו".

הודעתו של שוחט שגרף 3500 קולות לצד גלבך שגרף 3970 יכולים להכריע את תוצאות העיר לעומת אוחנה שקיבל 5683 ומיצה את בנק הקולות שלו.

כזכור בין אוחנה לשוחט התנהלה מערכת בחירות סוערת אישית ואמוציונאלית דבר שעשוי לסייע לגלבך בדרכו לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר