לאחר המפלה - התיעוד

מרן שר התורה התבטא על יהב: 'כאשר עשה - כן ייעשה לו'

יממה אחרי המהפך שרשמה חיפה בבחירות לראשות העיר, כאשר ראש העיר יהב הובס בידי קליש רותם בפער ניכר, נחשפת התבטאותו של מרן הגר"ח קנייבסקי על הפוליטיקאי הוותיק • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: יממה לאחר המהפך בעיר חיפה, עם ניצחונה של עינת קליש רותם את ראש העיר הוותיק יונה יהב, "כיכר השבת" חושף ווידאו מתוך חדרו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, שהתבטא בחריפות נגד יהב.

כידוע, הציבור החרדי בחיפה, בעיקר זה המזוהה עם דגל התורה, טען כי סבל רבות ממדיניות העירייה והעומד בראשה יונה יהב, בהתנהגות שהכילה קיפוח ויחס מפלה.

בתיעוד שכאמור נחשף כעת לראשונה ב"כיכר השבת", נראה הגר"ח מתבטא גם בפני רב הקהילה הליטאית הגאון רבי יחיאל במברגר: "כאשר עשה - כן ייעשה לו. גמולו ישיב בראשו", בביקור שערך הרב המקומי בעיצומו של מאבק קהילתו נגד יהב, לפני מספר חודשים.

יונה יהב, שעות לפני תבוסתו (צילום: Meir Vaknin/Flash90)

דברים אלו מקבלים כמובן משמעות מיוחדת, על רקע המהפך שרשמה אמש חיפה בבחירות לראשות העיר, כאשר יהב הובס בידי קליש רותם בפער ניכר, לאחר שנתמכה בין היתר על ידי דגל התורה ומרבית חסידי בעלזא.

כזכור, וכפי שפורסם ב"כיכר השבת", בביקור של ראשי ישיבת יד הרמב"ם בחיפה - אותה ביקשה העירייה לפנות ממקומה - במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי, הוא השמיע דברים חריפים נגד ראש העיר.

בין היתר אמר אז מרן שר התורה: "השם יעזור, שלרשע הזה תהיה מפלה גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר