ההלם החרדי

ניצחון עליזה בלוך; בפוליטיקה הארצית מגיבים

בפוליטיקה הארצית מגיבים לניצחון הדרמטי של עליזה בלוך בית שמש, וההפסד החרדי עם המועמד משה ליאון • אשר: "צריכים לעשות חשבון נפש". בנט: "זכייה היסטורית" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עליזה בלוך, אמש (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

בבוקר שאחרי הניצחון הדרמטי של עליזה בלוך, אשת הציונות הדתית, על ראש העיר היוצא משה אבוטבול, בפוליטיקה מגיבים בתחושות מעורבות. בעוד שרוב חברי הכנסת החרידם שומרים על שתיקה, בציונות הדתית חוגגים את הניצחון המתוק ביותר שלהם בבחירות.

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התייחס הבוקר בשיחה עם מרדכי לביא ב'קול חי' על העובדה שאלפי חרידם הצביעו לעליזה בלוך ואמר: "צריך לבדוק מה קרה ואיך זה קרה - זה הפסד לא רק לדגל התורה אלא לכלל הציבור החרדי, צריך לעשות חשבון נפש מעמיק איך הגענו למצב שחלק מהתושבים החרדיים לא הצביעו עבור מועמד חרדי".

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט חוגג את הניצחון ואמר: "בירכתי את עליזה בלוך על זכייתה ההיסטורית בבית שמש. זו היתה מערכה קריטית לעתידה של העיר. תושבי בית שמש בחרו בתקווה, באחדות ובעתיד. ‏משהו חדש מתחיל בבית שמש".

ח"כ יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד': "המהפך בבית שמש מוכיח שאנשים ונשים רוצים חיים ללא ריב וקיצוניות. ד"ר עליזה בלוך, מביאה רוח חדשה ומאחדת. אני מכיר את עליזה היטב וישבנו יחד שעות רבות, אני מברך אותה על האומץ והדרך הערכית. ואני מברך גם את תושבי בית שמש על התחלה חדשה באמת.

שרת התרבות מירי רגב: "אני שמחה וגאה לברך את ד"ר עליזה בלוך ראש העיר הנבחרת של בית שמש. ד"ר עליזה בלוך, ילידת כור מחצבתי, העיר קריית גת ואשת חינוך מובילה, סחפה את העיר בית שמש והובילה לשחר חדש".

השרה גילה גמליאל: "גאה בעליזה בלוך על הניצחון בבית שמש. טוב שיש נשים בתפקידי הנהגה. המהפכה הנשית רק בתחילתה".

השר גלעד ארדן: "‏ברכות חמות לעליזה בלוך ולתושבי בית שמש שבחרו בעתיד מאחד למען העיר שכה חשובה לנו. ברכות לחברי המועצה מטעם הליכוד שלום אדרי ומשה שטרית חבריי היקרים, שהובילו יחד עם הליכוד בעיר את המהפך החשוב".

ח"כ נחמן שי: "בחירות 2018 מחוללות מהפיכה חברתית. בחירתה של עליזה בלוך, האישה ה 11 בראש ראשות מקומית, אומרת דבר אחד - לנשים מקום שווה וראוי בפוליטיקה. הדרך נפתחת והולכת. עדיין מעט, אך היסטוריה לנגד עינינו".

ח"כ מוטי יוגב: "‏מברך את עליזה בלוך, על בחירתה לראש עירית בית שמש. עליזה בלוך, אשת חינוך וניהול מהמעלה הראשונה. עליזה אשה מדהימה. בעלת נסיון רב בעבודה עם אנשים ולמענם, כשרון מנהיגותי וניהולי. מברך אותך עליזה שהקב"ה ייתן לך כוחות להוביל את בית שמש ולבנותה יחד לגבהים חדשים. רק חיזקי ואימצי מאד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר