ביישובים ערבים

צפו: התפרעויות על רקע תוצאות הבחירות

במספר ישובים בחברה הערבית - כפר מנדא, סחנין ודיר חנא, התפתחו מהומות זאת על רקע תוצאות הבחירות. במהלכן נורו זיקוקים, הושלכו אבנים ונגרמו נזקים. 18 נעצרו (אקטואליה)

המהומות בדיר חנא (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הערב אתמול (רביעי) ובשעות הלילה התפתחו קטטות במספר ישובים בחברה הערבית: כפר מנדא, סחנין ודיר חנא, זאת על רקע תוצאות הבחירות. במהלך הקטטות נורו זיקוקים, הושלכו אבנים וכתוצאה מכך נגרמו נזקים לרכבים.

כוחות משטרת ישראל הוזנקו למקום, פיזרו את הסקרנים, הביאו לרגיעה ובמקביל נעצרו 18 חשודים בחשד למעורבות אלימה בקטטה.

המהומות בכפר מנדא (צילום: דוברות המשטרה)

בקטטה בסחנין נעצרו 7 חשודים במעורבות אלימה בקטטה; בכפר מנדא נעצרו 4 חשודים במעורבות אלימה בקטטה וכן 3 מהם גם בגין החזקה של כוורות זיקוקים ללא רישיון; בכפר דיר חנא נעצרו 6 חשודים במעורבות בקטטה וירי של זיקוקים בכינון ישיר.

כל העצורים הובאו הבוקר לבית משפט השלום בעכו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

המהומות בכפר מנדא (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה את אירועי הפרות הסדת הציבורי אירועים מסוג זה גרמו לפגיעות ברכוש, והיו עלולים להוביל לפגיעות בנפש אשר נמנעו בזכות היערכות המשטרה ותגובה נחושה של השוטרים שהוזנקו למקום.

"משטרת ישראל לא תאפשר פגיעה בדמוקרטיה בדגש על הפרות סדר והתנהגויות בריוניות במטרה לשנות ולפגוע בהליך דמוקרטי תקין והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר