מחטף בחירות:

עיריית בני ברק הניחה קראוונים על חשבון גינת הילדים

תושבי רחוב גורדון בבני ברק זועמים על החלטת העירייה לבנות קראוונים לבית הכנסת ברדיטשוב על חשבון גינה ציבורית. הקרוואן הונח ביום הבחירות עצמו ללא היתר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סוער בבני ברק: גינת משחקים ברחוב גורדון נהרסה עבור הנחת קראוונים לבית כנסת ועוררה סערה. לפני מספר ימים החלו עובדי העירייה לפרק את גן המשחקים הנמצא בשטח ירוק לטובת בניית קראוונים לבית הכנסת ברדיטשוב, השכנים זעומים: "מדובר במחטף אחרון של ראש העיר היוצא חנוך זייברט".

כעסם של רבים בשכונה על המהלך שבוצע בהפתעה, מלמד על המצוקה הגדולה הקיימת גם כך בשכונה, בכל הקשור לגינות ציבוריות עבור ילדי השכונה החרדים. כעת כאמור ישמש שטח הגינה לקראוונים עבור חלק מתושבי השכונה.

אחד מתושבי השכונה שוחח עם 'כיכר השבת' וטען, כי מדובר במחטף של ההנהגה היוצאת, בניסיון לטעת אחיזה ושליטה בשטחים ומבנים בעיר, מדובר בקראוונים שהונחו ביום הבחירות שלשום (שלישי).

לדבריו, תושבי האזור סובלים ממחסור בגני משחקים, ופינוי הגינה מלמד לטענתם כי נעשה כאן "מהלך מלוכלך" מאחורי גבם של התושבים.

במקביל, עתרו תושבי השכונה באמצעות עו"ד יובל גרינשטיין לועדה המקומית לתכנון ובניה נגד הצבת הקראוונים באופן לא חוקי וללא היתר בניה.

בעקבות העתירה, הצהריים (חמישי) הוציאה העירייה צו הריסה למבנים, אך עד כה לא נעשה דבר.

יצוין, כי החלפת השלטון בימים אלו בראשות העיר בני ברק, גורמת לכך שתלונות התושבים אינן נענות ומטופלות ביסודיות. בכיר בעירייה אומר ל'כיכר השבת', כי ראש העיר הנכנס אברהם רובינשטיין נכנס לעובי הקורה ופועל לעשות סוף להשתלטות בריוניות על שטחים בחוסר צדק תוך פגיעה בתושבי העיר.

ניסיונות 'כיכר השבת' לקבל את תגובת דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים, עלו בתוהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר