בהפגנת 'הפלג'

השוטר התפרץ: "הלוואי שתתחשמלו" • צפו

במהלך הפגנת צעירי 'הפלג' הערב בכניסה לבני ברק, התפרץ אחד השוטרים בכעס על כמה מהם שטיפסו על גדר ליד כבלי חשמל, וקילל אותם בבוטות • ומה הם הגיבו? צפו (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: דוד פרלמוטר. תמונות: Yehuda Haim/Flash90)

צעירי 'הפלג' שהפגינו הערב (חמישי) בכניסה לבני ברק, במחאה על מעצר עריק מצה"ל, 'זכו' לאיחול שטוף שנאה מאחד השוטרים.

לקראת סיום ההפגנה, בה המוחים חסמו כבישים ומנעו מעבר אוטובוסים וכלי רכב בציר השומר-ז'בוטינסקי וכביש 4 המרכזיים, טיפסו כמה מהם על אחת הגדרות.

בתיעוד מהמקום, נראה שוטר העומד בסמוך כשהוא מתפרץ על המפגינים שהתקרבו לכבלי חשמל שהיו צמודים לגדר, ומקלל אותם: "הלוואי שתתחשמלו".

כזכור, בהפגנה זו, נפצעו שלושה נערים מפגינים כתוצאה מפגיעת פרשי המשטרה, ופונו לבית החולים - אחד מהם במצב בינוני. המשטרה דיווחה, כי המפגינים יידו אבנים, התנהגו באלימות וסירבו להישמע להוראות.

ממראות ההפגנה, בתחילתה (צילום: Yehuda Haim/Flash90)

מדוברות המשטרה נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מדובר בהפגנה בלתי חוקית אשר במהלכה התפרעו המפגינים, חסמו צירי תנועה מרכזיים ואף תקפו שוטרים, כולל ניסיון תקיפה שבוצע בנשק קר".

"שוטרי משטרת ישראל נאלצו לפעול במקום אל מול המתפרעים, בכדי להפסיק את ההתפרעות האלימה והפרת הסדר הציבורי ולמנוע פגיעה במרקם החיים של תושבי האזור ומשתמשי הדרך".

"יחד עם זאת, כל התבטאות זו או אחרת של שוטר ככל שהייתה כזו, ושאינה עולה בקנה אחד עם ערכי משטרת ישראל, ראוי שתתברר ותיבדק על ידי הגורמים המוסמכים לכך, כמקובל".

"משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה, תקיפת שוטרים, חסימות צירים והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר