עצרת הפילוג

אריה דרעי למפגינים: הכרתי את רבין, הוא מתבייש בכם

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס לעצרת בכיכר רבין וקריאות הבוז בזמן נאומו של השר צחי הנגבי: "הכרתי את רבין, הוא היה מתבייש וכועס על מה שהיה בעצרת" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ויצחק רבין ז"ל (צילום: לע"מ)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס הצהריים (ראשון) לקריאות הבוז לעבר השר צחי הנגבי במהלך העצרת ב'כיכר רבין' ואמר כי יצחק רבין ז"ל היה מתבייש במשתתפים.

לדברי דרעי: "הכרתי והייתי קרוב ליצחק רבין ז״ל יותר מרוב משתתפי ונואמי ההפגנה אתמול בכיכר. רבין היה מתבייש וכועס על מה שהיה בעצרת".

אמש התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לקריאות הבוז במהלך נאום הנגבי ואמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "מצער שהפכו את עצרת הזיכרון לכנס פוליטי. אלה שרוממות חופש הביטוי בגרונם מנסים להשתיק כל מי שלא מסכים איתם".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר: "‏הפגנת שמאל מבישה. ‏לא הימין רצח את רבין אלא יגאל עמיר. נמאס לי מהאשמות השווא השנתיות של השמאל. ‏הלקח של השמאל הקיצוני: הימין אשם. ‏הלקח שלי: לא לאלימות ולא למלחמת אחים. ‏תבחרו".

מנגד, השר צחי הנגבי אמר כי "זה היה חשוב שהגעתי לכאן, נאמתי לעם וללב של העם. אני מאושר שבאתי. זה היה מאוד חשוב שהדברים שלי יושמעו מעל הבמה הזאת מבלי לנסות להתחנף לקהל. במהלך חיי הפוליטיים ארגנתי מפגנים כאלה לאורך 40 שנה, אז גם להם מותר. זה לגיטימי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר