אחרי הבחירות

מלכיאלי ואלי ישי בעימות חדש: "אין לו עתיד"

אלי ישי: "לתקן את הפגיעה שפגע מלכיאלי בקדושת השבת בירושלים". מלכיאלי: "אין לו בוחרים, אין לו מפלגה, אין לו עתיד פוליטי. נשאר לו רק חשבון טוויטר עם מספר קטן של עוקבים כמספר המצביעים שלו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

כשבוע לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, והעימות החדש-ישן בין ש"ס לאלי ישי חוזר. לאחר שבימים האחרונים האשים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי את מפלגתו של אלי ישי בהפסד של משה אבוטבול בבית שמש, המאבק עולה מדרגה נוספת.

ח"כ מלכיאלי התראיין בגלי צה"ל ותקף את אלי ישי: "הוא וחבריו - חוץ מלהזיק לא יודעים לעשות כלום. הם לא תמכו בבלוך אלא עשו הפוך מש"ס".

בתגובה צייץ ישי בחשבון הטוויטר שלו: "שקר שחוזרים עליו מספר פעמים, לא הופך לאמת".

"בשעות אלו אנחנו מקיימים מו"מ בירושלים, במסגרתו מנסים, בין היתר, לתקן את הפגיעה שפגע מלכיאלי בקדושת השבת בירושלים. פגיעה שבגינה סברו בש״ס שמגיע לו לכהן כחבר כנסת. חילולי השבת הנוראיים במתחם התחנה בי-ם יזכרו למלכיאלי לדיראון עולם".

ח"כ מלכיאלי (שלומי כהן)

ח"כ מלכיאלי לא נשאר חייב ותקף בחזרה את אלי ישי: "השקר התגלה בבחירות לרשויות המקומיות. אלי ישי ניסה להריץ רשימות, להצטרף לרשימות ונמחק ברוב היישובים הארץ. אין לו בוחרים, אין לו מפלגה, אין לו עתיד פוליטי ואת זה הבינו ביום שלישי בלילה כל ראשי המערכת הפוליטית".

מלכיאלי עקץ את ישי והוסיף: "נשאר לו רק חשבון טוויטר עם מספר קטן של עוקבים כמספר המצביעים של מפלגת האוויר 'יחד'. תמשיך לצייץ מר ישי, כי רק זה נשאר לך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר