נפתחה חקירה

תקפו ילדים חרדים ויידו צינור ברזל לתוך בית הכנסת • צפו

בתיעוד מצלמת אבטחה נראית קבוצת נערי שוליים עוברת על יד חלון בית הכנסת של חסידי וולקאן שבוויליאמסבורג, ואחד הנערים מבצע את המעשה המסוכן. אנטישמיות? • צפו (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
החבורה נמלטת מהזירה (Williamsburg News בטוויטר )

אם למישהו היה ספק בדבר קיום אנטישמיות בארצות הברית, התקריות הרבות שאירעו בשבועות האחרונים כנגד יהודים ברחבי ארה"ב שברו כל שיא.

על פי דיווח של ארגון המתנדבים החרדי 'השומרים' סניף וויליאסבורג, בסביבות השעה 17.40 בצהרי השבת - לפני תפילת מנחה - יידה נער שחור צינור ברזל לתוך בית כנסת חסידי בשכונה, ככל הנראה במטרה לגרום נזק ברכוש או אפילו בנפש.

בית הכנסת וולקאן (צילום: Williamsburg News בטוויטר)

בסרטון שהפיץ הארגון נצפה נער המגיע עם שישה צעירים נוספים לרחבה הסמוכה לבית הכנסת 'אבני אש' של קהילת חסידי וולקאן בוויליאמסבורג, השכונה החסידית המיתולוגית בברוקלין, כשבידו צינור ברזל.

בתחילה מתמהמה הנער, אך לבסוף מתנדב חבירו, נוטל את הצינור ומשליכו לתוך המבנה כשהוא מנפץ חלון וגורם נזק בשווי כ-250 דולרים. בשלב זה נמלטת החבורה מהמקום, כשכאמור כל המתואר תועד באמצעות מצלמות האבטחה.

צפו:

לאחר המעשה פרסם דובר של התחנה ה-79 של משטרת ניו יורק, כי נפתחה ביחידה לפשעי שנאה חקירה בנושא, בחשד שהמניע לתקיפה היה אנטישמי - כך דווח באתר 'דיילי ניוז'.

מספר שעות לאחר שהתפרסם התיעוד, דיווחו תושבים באזור כי קבוצת נערים, לכאורה אותה קבוצה, השתתפה בהשלכת המוט לבית הכנסת דקות אחדות לאחר שתקפה שני ילדים חרדים בשכונה.

חשבון הטוויטר המקומי Williamsburg News הצליח להשיג וידאו, גם הוא ממצלמת אבטחה, בו נראים הנערים תוקפים לכאורה ילדה חרדית, שצעדה ברחוב בצהרי השבת.

צפו בתקיפת הילדה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר