'פגע וברח'

אם ל-6 ילדים: החרדית שהופקרה בתאונה - נפטרה

בבית החולים נקבע היום מותה של גב' לאה חלדרוב, אישה חרדית מאור יהודה, אם לשישה ילדים, שנפצעה אנושות בשבוע שעבר בתאונת פגע וברח (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ברוך דיין האמת: גב' לאה חלדרוב (49), אם לשישה ילדים מאור יהודה, נפטרה היום (רביעי) בבית החולים שיבא בתל השומר.

ביום שני בשבוע שעבר נפצעה לאה באורח אנוש בתאונת פגע וברח, בדרכה לביתה אל בעלה וששת ילדיה.

היא ירדה אז מהאוטובוס שהחזיר אותה מהעבודה, התחילה לצעוד וחצתה את הכביש בצומת סביון, כשלפתע רכב שחלף במקום דהר לעברה ופגע בה ישירות.

לאה ע"ה (צילום משפחתי)

נהגת הרכב, ראתה את גב' חלדרוב כשהיא שרועה על הכביש מתבוססת בדמה, אך בהחלטה של רגע האיצה ונמלטה מהזירה הקשה.

לאחר יומיים, הצליחו שוטרי משטרת ישראל לאתר את הנהגת הפוגעת, בת 62 מחדרה, ועצרו אותה.

כאמור, לאה ע"ה הותירה אחריה שישה יתומים, שרק את חלקם הספיקה להוביל אל מתחת לחופה.

בראיון לסמדר שיר ב'ידיעות אחרונות' בתחילת השבוע, אמרה בתה של המנוחה, רויטל: "אני לא רוצה לשפוט את הנהגת שפגעה באימא שלי. על פי אמונתי, הנהגת הייתה האדם הלא נכון במקום הלא נכון בעיתוי הלא נכון. היא הייתה השליח הרע. אבל אני לא מסוגלת להבין את הזילות בחיי אדם ואת חוסר המוסריות. איך אפשר להשאיר על הכביש אישה שמתבוססת בדמה?".

"אנחנו אנשים שקטים וצנועים. אימא התחתנה עם אבא באוזבקיסטן, הם עלו ארצה ובאו לאור יהודה מפני שלאבא יש כאן משפחה. שבוע אחרי שנחתו בישראל, אימא ילדה אותי. כשהייתי בת 3, הורי התחזקו וחזרו בתשובה".

זירת התאונה (צילום: אתר החדשות 'אונו ניוז')

את אמה לאה, שפרפרה בשבוע וחצי האחרון בין חיים למוות, תיארה הבת: "היא אדם מאוד רוחני. היא מחנכת אותנו לשלוט ביצרים, להפוך לאנשים טובים יותר ולהתנהל על פי ערכים".

על הימים הקשים, האחרונים, סיפרה הבת רויטל" "כשאני יושבת ליד אימוש, אני מספרת לה כמה שאני אוהבת אותה וזקוקה לה, וכמה שאנחנו מתפללים למענה. מישהו הציע להביא מומחה מחו"ל, אבל התייעצנו עם הרב פירר והוא הרגיע אותנו שאימא מטופלת בידיים הכי טובות".

"הבאנו צדיקים לברך אותה, הרב איפרגן, הרב עמר והרב קנייבסקי... וקרובי משפחה נסעו להתפלל בקברי צדיקים. אני שומרת על אופטימיות לא רק בזכות האמונה שמחזקת אותי, אלא גם בשל הידיעה שמוח האדם עדיין לא נחקר עד הסוף. יש לו יכולות מדהימות. כולנו מחכים לבשורה טובה", אמרה הבת בהתרגשות, זמן לא רב לפני שהפכה היום כאמור ליתומה.

(צילום: דוברות מד"א)

עו"ד בנימין ארביב, המעורב בהקשר המשפטי של מקרה קשה זה, אומר ל"כיכר השבת", כי החוק כפי שנקבע בפקודת התעבורה רואה בחומרה רבה הפקרה של נפגעת אחרי תאונה, והנהגת הפוגעת עלולה לקבל 9 שנות מאסר על ההפקרה לכשעצמה, אפילו אם התאונה אירעה שלא באשמתה.

"הניסיון מלמד", מוסיף עו"ד ארביב, "שהמשטרה מאתרת במהירות את הנהגים הפוגעים, ולכן כל נהג שהיה מעורב בתאונה, בין אם באשמתו ובין אם שלא באשמתו, ייטיב לעשות אם יעצור במקום, יסייע לנפגע ומיד לאחר מכן ישיג ייעוץ משפטי".

עו"ד בנימין ארביב (יח"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר