"יש הרבה 'אדריכלים'"

נאום הניצחון של יעקב אשר: "יש מותג חדש; 'יהב'"

מגבה את מיכי אלפר, תוקף את יונה יהב, מפרגן למשה גפני ועוקץ את "אדריכלי הניצחון" • ח"כ יעקב אשר, שניהל את המאבק בחיפה, בנאום הניצחון • צפו בוידאו (חדושת, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: אהרון קרון / Flash90)

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה), מי שהיה בין אלו שניהלו את המאבק ביונה יהב בחיפה, השתתף אמש (רביעי) במסיבת הניצחון של 'דגל התורה' במלון 'ניר עציון' ותקף: "

בפתח דבריו התייחס ליו"ר היסעה המקומית מיכי אלפר ואמר: "מיכי אלפר הפך למותג של שליח ציבור. כבר שלושים שנה בתנועת דגל התורה אני לא זוכר איש ציבור שעבד כל כך הרבה, שהיה כך כך ממוקד ולא הצליחו לקנות אותו, לא הצליחו למכור אותו, לא הצליחו לבלבל אותו רגע מהמשימות שעמדו לנגד עיניו - בציות ובעצמה, ושלא תחשבו שלא עבור קשיים".

ח"כ אשר התייחס לטענות של יונה יהב, כי הסיבה למאבק זה החלטתו שלא למנות את מיכי אלפר לסגנו: "אין לי ספק שהרבה פעמים בא הביתה אחרי יום קשה, אחרי עוד מערכה ועוד מערכה, אומרים שהוא עשה את הדברים כדי להתמנות לתפקידים, השמצות על לא עוול בכפו. אני אומר לכם: בבית ספר של שליחי ציבור הוא יהיה מותג. ותהיה מצגת שלימה לאורך השנים האלה איך צריך להיות נציג ציבור, איך צריך להיות חבר מועצה, איך הוא לא פחד מפריץ לא קל".

הח"כ מ'דגל' עבר לתקוף את ראש העיר היוצא: "לא חשבתי לדבר על יונה יהב אבל יש עוד מותג שנהיה, ניהיה מותג שקוראים לו יהב. אבל המותג הזה הוא אות לכל ראשי הערים הוותיקים יותר והוותיקים פחות: מי שמתעמר בציבור ומי שחושב שהילדים שלנו שווים פחות, מי שמזלזל בציבור, נהיה מותג חדש - 'יהב'. מי שעושה כך . עף הביתה. לא בגלל שהוא חילוני ולא בגלל השקפה אחרת. אלא בגלל שתושב הוא תושב וילד הוא ילד ומי שלא יודע את זה שילך הביתה ללמוד את זה".

המשך נאומו של ח"כ יעקב אשר

ח"כ אשר עקץ את המושג "אדריכלי הניצחון" ואמר: "לאחרונה יש הרבה אדריכלים, איפה שיש ניצחונות יש הרבה מקום. בחיפה כולנו היו מעורבים ,אני לא זוכר עיר שחברי הכנסת כל כך היו מעורבים בנעשה בה, בוועדות ועוד, אבל יש שני אנשים חוץ ממיכי שהם האדריכלים לניצחון , איך אני יודע את זה ? כי כל אחד היה מדמיין לעצמו מה היה קורה אם היה כישלון - כל אחד היה לוקח ארבעה צעדים אחורה".

אשר שיבח את היו"ר משה גפני ואמר: "אני טיפלתי במקומות אחרים, אבל היו שניים שלקחו אחריות על עצמם בכל הנושא של חיפה, והם יו"ר התנועה ח"כ גפני, שנשא באחריות לכל אורך הדרך, ואיתו כבר עשר שנים ובמיוחד בשנתיים האחרונות מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, שהוא ליווה את מיכי בכל צעד, ואם היו נכשלים, הרי היו באים אליהם בטענות למה הלכתם לבד, למה הלכתם עם קליש למה צירפתם את עציוני ועוד הרבה טענות, ולפי זה אני יודע למי מגיע התודה הברכה , לאלו שלקחו על עצמם את האחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר