רופא חולים

עמיר פרץ חשף: התמודדתי עם מחלת הסרטן

ח"כ עמיר פרץ חשף במהלך ראיון כי בחודשים האחרונים התמודד עם מחלת הסרטן, ממנה הבריא, אך לא סיפר לאיש על הטיפולים שעבר: "אפילו האחים שלי לא ידעו על זה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמיר פרץ (צילום: פלאש 90)

ח"כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, חשף במהלך ראיון ל'החדשות' כי בשנה האחרונה עבר טיפולים לאחר שחלה במחלת הסרטן.

לדבריו: "עברתי אירוע רפואי מאוד לא פשוט. אחרי כמה בדיקות קרא לי רופא הכנסת, ד"ר ליפשיץ ואמר לי 'שמע יש משהו חשוד, אתה צריך ללכת לבדיקות הרבה יותר מקיפות".

לאחר שעבר בדיקות נוספות דיווחו לו הרופאים שאכן הוא חלה במחלה הנוראה: "אחרי הגילוי מתחיל תהליך. יש חלק של אי ודאות, התמודדות טיפולים, ניתוחים, ובכל התקופה הזו רק אני, אחלמה והילדים בעניין. אפילו האחים שלי לא ידעו על זה".

לאחר כמות התגובות שקיבל, אמר פרץ: "אני מודה לכל מי שדרשו בשלומי. ריגשתם אותי מאוד. הכל מאחוריי ואני בריא לחלוטין. שמח על הזכות להמשיך לשרת את הציבור הישראלי ולתרום את חלקי לבניית עתיד טוב יותר למדינה".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס למחלה ממנה סבל פרץ ואמר: "עמיר הוא בין המנהיגים הכי נחושים שפגשתי בחיי. איש שמוביל דרך אידאולוגית ברורה וחדה, שמאמינה בשלום ובצדק חברתי. הסרטן בחר את היריב הלא נכון. עמיר ניצח, ואני שמח להמשיך להיאבק יחד על העתיד של כולנו במדינה האהובה שלנו".

ח"כ איתן כבל אמר: "גאה בחברי עמיר פרץ על ההתמודדות האמיצה עם המחלה ועל הניצחון האישי שלו עליה. ועוד יותר גאה בו על היכולת להמשיך ולפעול למען הציבור יום יום, שעה שעה, גם תוך ההתמודדות עם המחלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר