מגנה בתוקף

נתניהו: הנחת החזיר בבית הכנסת - מעשה נפשע

ראש הממשלה נתניהו מתייחס להנחת ראש חזיר בפתח בית כנסת ברמת השרון: "מגנה בתוקף את המעשה הנפשע. לא נסבול התנהגות בזויה כלפי בתי כנסת ומוסדות דת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש חזיר בפתח בית הכנסת ברמת השרון (צילום: דוברות המשטרה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה הערב (מוצ"ש) את הנחת ראש החזיר בפתח בית הכנסת ברמת השרון ואומר כי מדובר במעשה נפשע.

לדברי נתניהו: "אני מגנה בתוקף את המעשה הנפשע שנעשה ביום שישי האחרון בכניסה לבית הכנסת "סוכת שאול" ברמת השרון. כוחות הביטחון ימצאו את האחראים לכך וימצו איתם את הדין".

"לא נסבול התנהגות בזויה שכזו כלפי בתי כנסת ומוסדות דת במדינת ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

כזכור, בערב שבת הגיבו בכירי המערכת הפוליטית לאירוע הקשה. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר: "הזדעזעתי עד עמקי נשמתי מפשע השנאה המקומם והנפשע הבוקר ברמת השרון. ראש חזיר נתלה בשער כניסה לבית כנסת. מעשה תועבה שאם היה קורה באחת ממדינות העולם היינו כולנו זועקים ונזעקים. חייבים לחקור מיד, לעצור את האחראיים ולהביאם לדין".

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין אמר: "מדובר בפשע שנאה חמור ומקומם. אני קורא למשטרה לחקור מיד מי עומד מאחורי המעשה, ומקווה מאוד שלמבצעים אין קשר למערכת הבחירות המקומית. אל לנו לשכוח כי גם לאחר הבחירות, נמשיך לחיות יחד - דתיים וחילוניים, ערבים ויהודים - וההסתה לא תשנה זאת".

ח"כ עיסאווי פריג': "אסור לנו כחברה להשלים עם מי שמנסים להצית מלחמות דת באמצעים בזויים. על כולנו, יהודים ומוסלמים, דתיים וחילונים לגנות מעשים שכאלו ולהבהיר לפושעים שאין מי שייגבה את הטירוף המסוכן שלהם".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי: "רשעים תלו ראש חזיר בבית כנסת ברמת השרון. פשע שנאה נורא וכואב, במיוחד כשהוא קורה בישראל. חייבים להגיע לאשמים ולהעניש אותם בחומרה".

השר אופיר אקוניס: "אני מגנה בכל לשון של גינוי את המעשה הנפשע בבית הכנסת ברמת השרון. המשטרה צריכה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר