חגיגות בבית שמש

הנכד של מרן בירך את עליזה בלוך: "היא תצליח"

בבית שמש נערכו במקביל - מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך, ומסיבת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא, משה אבוטבול. נכדו של מרן בא לברך את בלוך (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: פאסי.קראוס דיגיטל)

בבית שמש נערכו אמש (מוצאי שבת) במקביל - מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך, ומסיבת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא, משה אבוטבול, כדי להודות לכל התומכים בו, למרות שהפסיד.

באולמי 'כינור דוד' בעיר נערכה מסיבת הניצחון של ד"ר עליזה בלוך בהשתתפות מאות מתושבי העיר. הרב עובדיה יוסף, נכדו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - שהתמודד במסגרת רשימת 'שבת אחים' שלא הצליחה להיכנס למועצה - נשא דברים במהלך האירוע ובירך את ראש העיר הנבחרת.

"כולם ידעו שהיא תצליח, כמו שהיא רוצה עכשיו, שהיא תצליח ליישם את זה", אמר הרב יוסף שבמהלך הבחירות הכחיש את תמיכתו בבלוך וכעת ניצב במלוא תמיכתו מאחוריה.

הרב יוסף שיבח את בלוך ובחר לתקוף את ראש העיר היוצא משה אבוטבול: "היא תצליח ליישם את זה וללכת עם היושר ועם האמת והשקיפות ולא עם תככים ורמאויות, ולא בכל מיני דרכים נלוזות. ולדעת שיש את הקב"ה ויש את הדרך של התורה והמצוות. וכאשר הולכים בפלס והולכים בדרך הישר - מצליחים ובגדול".

"כולם יראו בבית שמש לדוגמא של ראש עיר שיצליח ביותר", הוסיף וסיים, "אנחנו מברכים אותך בהצלחה גדולה מכל הלב ושתצליחי ליישם את הכל, ושלא יהיו לך מכשולים והכל יילך כשורה בסיעתא דשמיא".

כמו כן, במקביל, לסעודת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא משה אבוטבול הגיעו מאות מתושבי העיר, רבנים ח"כים ואישי ציבור שבאו להודות לראש העיר היוצא על כהונה של עשור בראשות העירייה ועל עשייה של יותר מחצי יובל למען תושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר