דרעי תוקף

ירושלים: תוגברה האבטחה סביב עופר ברקוביץ

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', לפיו אריה דרעי הגדיר את עופר ברקוביץ כ"שטן שהוציא 'צו 8'", החליטו בסביבתו של המועמד לראשות העיר ירושלים, לתגבר את האבטחה סביבו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עופר ברקוביץ ( Noam Revkin Fenton/Flash90)

בשבוע שעבר פורסם ב"כיכר השבת" כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תקף את החרדים המתכוונים להצביע עבור עופר ברקוביץ לראשות העיר ירושלים והתבטא: "השטן הוציא צו 8; בפמליה שלו יש אנשים עם מעיל ארוך".

בעקבות המתקפות נגד ברקוביץ, הוחלט במטה המועמד - להגביר את האבטחה סביבו: "דבריו של דרעי מתווספים לשלל אירועים כאשר האחרונה שבהן היתה צוותים שלמים של עבריינים המשחיתים את שלטי התעוררות הפוגעים בהליך הדמוקרטי ומסיתים ללא הכר בעופר ברקוביץ ובתנועת התעוררות".

מהתעוררות נמסר: "לא יעלה על הדעת ששר במדינת ישראל יתבטא בצורה כזו. האמירה של השר דרעי היא חמורה וחציית קו אדום ומתווספת לשלל אירועים וקריאות הסתה כנגד ברקוביץ ועל כן הוחלט לשמור על בטחונו"

עוד הוסיפו:"צר לנו שמי שמנסה לפלג עושה זאת באמירות המובילות לאלימות ומעבירות מסר לציבור כי אלימות היא דבר הכרחי על מנת לנצח בבחירות דמוקרטיות".

כזכור, בדבריו הקשים של דרעי הוא אמר: "המטות שלנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם האשכנזים, אבל השטן מתחיל לחבל: מפלגה פלונית תקבל תיק כזה, וזה ויתר על זה - הכל שטויות, שקר וכזב, לא היה ולא נברא! הכל אמצעים לחבל ולהרוס כל מה שאנו מנסים לעשות".

"לא וויתרנו על כלום", הצהיר השר דרעי. "החלטנו, אנחנו ודגל התורה, שלא מתעסקים בתיקים בשום אופן. מתעסקים רק בציווי רבותינו להציל את ירושלים וצביונה. הכל נעשה אחר כך. יש לנו הרבה מנדטים לשתי המפלגות. אנחנו נשב ונריב? מתעסקים בתיקים כאלה ואחרים? זה מעשה שטן!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר