הקרב על ירושלים

משה ליאון הגיש תלונה במשטרה נגד עופר ברקוביץ

משה ליאון הגיש תלונה במשטרה נגד עופר ברקוביץ בטענה כי הוא מציף את העיר בכרזות ועלונים מזויפים המתחזים להיות עלונים של ליאון. ברקוביץ: "ליאון לא שולט בקמפיין שלו" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ליאון וברקוביץ', (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון הגיש תלונה במשטרה נגד יריבו עופר ברקוביץ בטענה כי הוא הציף את ירושלים בעלונים שכביכול שייכים למטה ליאון.

במטה ליאון מאשימים כי: "ברקוביץ איבד את העשתונות והסיר מעליו כל רסן. המטה של ברקוביץ מציף את ירושלים מאז יום ששי האחרון בכרזות ועלונים מזויפים המתחזים להיות עלונים של משה ליאון ובכך מנסה ברקוביץ להסית את הציבור החילוני בחרדי ולהיפך".

במטה ליאון מוסיפים: "הדברים חמורים שכן אין מדובר רק בתעמולה עם טעם רע העוברת את הגבול אלא בהונאה וזיוף של מודעות בחירות שהעונש בגינן הוא עד 7 שנות מאסר".

משה ליאון אמר לאחר הגשת התלונה: "זה עצוב לגלות שמאחורי דמות היחצן מסתתרת דמות משולחת רסן וסכסכנית, המוכנה לפלג את ירושלים ולהסית את הציבורים השנים, האחד כגד האחר, כאילו אין מחר, וכאילו אין מדובר בעיר אחת.
הכמיהה לאחדות והרצון שהעומד בראש העיר ירושלים יהיה מועמד בעל יכולת, ניסיון ואחריות, ינצחו את המודעות המזויפות ואת צרחות הקוזק הנגזל של ברקוביץ".

בתגובה, נמסר ממפלגת התעוררות: "לא מדובר בקמפיין מטעם התעוררות.

"זאת לא פעם ראשונה שמשה ליאון לא ממש שולט בתוצרים שיוצאים מטעמו כפי ש"לא ידע" על קמפיין הכפשה כנגד השר אלקין, כפי שלא ידע על קמפיין "גרגמל" וכפי שהכחיש בימים האחרונים שיש לו קשר לקמפיין "מזרחי מצביע מזרחי". מוצע לליאון לבדוק עם שותפיו לפני שהוא יוצא מהאשמות חסרי שחר.

"רק בסופ"ש הסתבר לפי הדיווחים, גם במהדורת החדשות 2 וגם במהדורת ׳כאן׳ כי הכל נסגר לליאון מעל הראש. ליאון מספר לכולם שהוא רוצה אחדות אך בשבוע האחרון דגל התורה בשליחות ליאון מפיצים בשכונות מודעות הסתה כנגד עופר ברקוביץ והציבור הציוני בעיר וזה כנראה לא הפריע לו.

"כנראה, כפי שנטען, משה ליאון לא שולט בהחלטותיו וכך הוא לא שולט גם בקמפיין שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר