בלעדי

השריפה בבית שמש: המשפחה דוחה רמיזות לרשלנותה

ידיד המשפחה מבית שמש שביתם נשרף הבוקר, חושף את גרסת האב ואומר: "מדובר במשפחה של בעלי חסד, הם לא מבינים מאיפה הגפרורים - שמאי הגיע לדירה לאמוד כדי את הנזק" (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: כבאות והצלה ירושלים )

הבוקר (חמישי) פונו לבית החולים 'הדסה עין כרם' זוג הורים וילדיהם, לאחר שריפה גדולה שפרצה בבניין מגורים ברחוב חזון איש בעיר בית שמש, כמה מהם עדיין מאושפזים במצב קשה.

מהכבאות נמסר כזכור מוקדם יותר, כי "נבדקים כמה כיווני חקירה בנוגע לסיבת פריצת השריפה בדירת המגורים בבית שמש. בין השאר נבדק חשד כי הילדים ששהו בבית שיחקו באש".

בעקבות הרמזים בתקשורת לרשלנות של המשפחה, הרב פנחס מ. שכן המשפחה מספר ל'כיכר השבת' את הרקע לדברים ואת מה שמסר לו אב המשפחה: "הבוקר הרחתי ריח חריף של עשן מהבית של המשפחה שהם ידידים טובים שלנו, ורעייתי חברה טובה של אם המשפחה. הגעתי למקום ושוטר הסביר לי את שהתרחש, נדהמתי לשמוע כי אני מכיר את המשפחה כמה הם זהירים, עדינים ושקטים. התקשרתי לאבא להציע עזרה ומה שהתברר לי הוא סיפור שונה ממה שנרמז בתקשורת"

"אקדים ואומר, את הרקע לנושא. שהמשפחה הזו משפחה של חסד, האם עובדת ב'שמע קולינו', הבת עובדת מוסמכת בחינוך מיוחד וגם מתנדבת לילות שלמים ב'עזר מציון' בשמירה על ילדים בעלי צרכים מיוחדים כעזרה להוריהם, במסגרת זו הבת נוהגת להביא לביתם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הלילה בתם הביאה שוב את הילדים, והם שיחקו עם גפרורים שהציתו את המזרן, האבא אמר לי שהם משתמשים עם כיריים חשמליות ולא בגז כדי לבשל. והגפרורים להדלקת נרות שבת מוצנעים ואיש לא נגע בהם. לכן הוא מעריך שהילד הביא בכיסו מביתו את הגפרורים, ולא הייתה כאן רשלנות כלל. מדובר בבעלי חסד, עדינים וצדיקים שרוצים לעשות רק טוב"

השכן מוסיף ומספר לכיכר השבת: "הדירה כולה מפויחת ושמאי הגיע לאמוד את הנזק כי משלמים עדיין משכנתא. אבל כל הביגוד והרהיטים נשרפו ועליהם אין ביטוח. בינתיים הם גרים אצל הגיס שלהם ומקוים לטוב".

מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא נמסר עדכון למצב הפצועים בשריפה: שני הילדים מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומצבם השתפר ומוגדר כעת בינוני-יציב.

הודות לטיפול בתא לחץ לאחד הילדים הצהריים, כעת שניהם נושמים בכוחות עצמם ועוברים סדרת בדיקות מקיפה, תחת השגחה צמודה.

נא להמשיך ולהתפלל לרפואתם המלאה: שאול מרדכי בן רחל אילנה ורפאל בן רחל אילנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר