ההתבטאות והסערה:

ח"כ יעקב אשר משיב לויצמן: "אתה נשמע כמו עזר ויצמן"

חבר הכנסת של דגל התורה, יעקב אשר, תקף בחריפות את התנהלות אגודת ישראל ואת נציגה בירושלים יוחנן ויצמן כשהוא מצהיר כי בדגל התורה יעזרו לכולם "אנו לא אנשי נקמות" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סערה התחוללה ביממה האחרונה בעקבות דבריו של ח"מ עיריית ירושלים יוחנן ויצמן לפיו "לא על כל דבר צריך לשאול רבנים. ההצבעה לברקוביץ הייתה אחרי שיקולים רבים ששקלנו. וסקר שהזמנו בלילה שלפני הבחירות וראינו שברקוביץ מנצח גם בלעדינו".

ח"כ יעקב אשר עלה אמש (חמישי) למתקפה חריפה בעקבות דבריו: "דיבר מישהו חבר מועצה בעיר אחרת, לא רוצה לדבר הרבה זה היה נשמע יותר עזר ויצמן מאשר הרב ויצמן דברים שאי אפשר להבין אותם אבל נעצור כאן". אמר יעקב אשר.

עוד הוסיף אשר: "אם תעברו ליד המשרד שלו תראו כמה מגיעים לקבל סיוע ועזרה מכל העדות והחוגים, לא תראו רק אברכים שלנו שנמצאים שם, אנחנו עוזרים לכולם, גם לאלו שלוחמים בנו, זו הפעילות שלנו, זה המהות שלנו ואנחנו לא אנשי נקמות".

אשר התייחס למערכת הבחירות הוסערת: "לא תקפנו, לא השמצנו, אמרנו את דברינו בכנות, בעדינות, כמו בני תורה, ייצגנו את גדולי ישראל, וגם בדברים שלא הבנו מדעתנו פעלנו רק לפי דעת תורה של מרנן ורבנן".

כזכור, חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל, יוחנן ויצמן, התייחס בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' לבחירות בירושלים ולתמיכת החסידים בעופר ברקוביץ'.

"השגנו הבנות מעולות עם עופר ברקוביץ בנושאי יהדות ואני מקווה שליאון יתחייב לפחות על כך, אם כי בהחלט שאנו מצפים ממנו ליותר", הצהיר ויצמן.

כשהתייחס להחלטה לתמוך בברקוביץ' סיפק ויצמן אמירה מפתיעה במיוחד עבור איש ציבור חרדי, "לא על כל דבר צריך לשאול רבנים. ההצבעה לברקוביץ הייתה אחרי שיקולים רבים ששקלנו. וסקר שהזמנו בלילה שלפני הבחירות וראינו שברקוביץ מנצח גם בלעדינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר