צפו בתיעוד

ארבעה חשודים בצוד חוחיות נתפסו 'על חם'

כך צדים העבריינים את החוחית - ציפור השיר המוגנת בישראל שאסור על פי חוק להחזיק ולצוד, באמצעות רמקול המשמיע את ציוצי החוחית ומלכודות מפוזרת בשטח (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות משותפת של שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל ופקחי רשות הטבע והגנים, נעצרו אתמול ארבעה חשודים בציד בלתי חוקי של חוחיות.

שוטרי מג"ב ופקחי רשות הטבע והגנים נערכו אתמול מבצעית בשני אזורים בארץ, רמת דלתון שבגליל העליון ואזור התעשייה הר טוב הסמוך לבית שמש.

עם הגעתם של הכוחות לאזור התעשייה הר טוב הבחינו בשני חשודים שעסקו ככל הנראה בציד בלתי חוקי של חוחיות. במקום נמצא רמקול שהשמיע ציוצים של חוחית, מה שאמור למשוך חוחיות למקום, נמצאו מלכודות שהניחו החשודים בכדי ללכוד את החוחיות שיגיעו ואף קשרו החשודים חוחית לאחד השיחים בכדי שגם היא תשמיע ציוצי מצוקה ותמשוך חוחיות נוספות למקום.

במקום נעצרו שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם תושבי מזרח ירושלים להמשך חקירה.

בפעילות השנייה שהתבצעה אתמול נערכו הכוחות בתצפיות ומארבים ברמת דלתון, שם זיהו שני חשודים שעסקו בציד החוחיות.

לאחר איסוף מלא של הראיות מהזירה יצאו השוטרים מהמארבים לביצוע מעצר החשודים שהחלו להימלט כשאחריהם דלקו השוטרים שהביאו למעצרם לאחר מרדף רגלי.

במקום נמצאו רשתות, כלובים וחוחית קשורה ששימשה גם היא כפיתיון. בכלוב נמצאו 4 חוחיות שלכדו החשודים.
החוחיות שוחררו חזרה לטבע ושני החשודים, תושבי ת"א יפו בשנות ה-40 לחייהם נעצרו להמשך חקירה.

מהמשטרה נמסר כי במשמר הגבול וברשות הטבע והגנים ימשיכו לפעול בנחישות תוך שימוש באמצעים מתקדמים והפעלת מודיעין איכותי על מנת לאתר את הציידים הלא חוקייים ולמצות עימם את הדין. במקביל פועלת רשות הטבע והגנים בזירה המשפטית על מנת להחמיר את העונשים עם אלו העוסקים בכך בניגוד לחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר