סוער בקואליציה

נתניהו סירב למנות את בן דהן: "לא הגון ועוול"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סירב למנות את אלי בן דהן לתפקיד סגן שר הביטחון - לאחר התפטרות ליברמן - וב'הבית היהודי' יצאו למתקפה: " רוה״מ לא היה נוהג כך כלפי אף מפלגה אחרת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי בן דהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אמור למנות הבוקר (ראשון) את ח"כ אלי בן דהן לתפקיד סגן שר הביטחון, לאחר שתפקידו הסתיים עם התפטרות אביגדור ליברמן, אך ברגע האחרון ההצבעה לא הובאה לישיבת הממשלה ובן דהן נשאר ללא תפקיד.

ב'הבית היהודי' יצאו במתקפה חריפה נגד נתניהו ואמרו: "ההתעמרות של אנשי ראש הממשלה כלפי מפלגת ׳הבית היהודי׳, הפעם על ידי פיטורי סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, היא מעשה לא הגון ועוול כלפי שליח ציבור ישר וערכי.

"ראש הממשלה לא היה נוהג כך כלפי אף מפלגה אחרת. מדובר בסגן שר מצוין שצוותו יאבד את מקום עבודתו לאלתר. אנו קוראים לראש הממשלה לחזור בו מהחלטתו".

בן דהן עצמו אמר: "המשבר הפוליטי תפס אותי בעיצומה של עבודה חשובה על פרויקטים רבים, למען משרתי המילואים, נכי צה"ל, תושבי יו"ש ועוד נושאים רבים.

"מדובר בחלק מההסכם הקואליציוני, והמשך פעילותי במשרד הביטחון אינו נוגע לעתיד הקואליציה, כפי שאינו נוגע לעבודתם של שאר השרים. ניתן לבצע את התהליך הטכני באמצעות אישור טלפוני בלבד. אני בטוח שהשכל הישר וההגינות יגברו על כל שיקול אחר".

במפלגה הציונית דתית סבורים כי נתניהו משתמש במינוי בן דהן בניסיון ללחוץ את הנהגה במפלגה להסכים להמשיך את קיום הממשלה ללא תיק הביטחון לנפתלי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר