ראיון חג

מוטי שטיינמץ: "ידעתי שיהיה קידוש השם גדול"

אמן הרגש, מוטי שטיינמץ מתארח באולפן 'כיכר השבת' לראיון מיוחד בו הוא מדבר על ההצלחות וההתלבטויות בשנה האחרונה ועל התגובות שהפתיעו אותו במיוחד (מגזין מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת עריכה: אריאל ליבא)

זמר השנה של 'כיכר השבת', אמן הרגש מוטי שטיינמץ בראיון חג מיוחד באולפני 'כיכר השבת' בו הוא מתייחס לשנה המוצלחת במיוחד שעברה עליו עם אלבום הבכורה שלו והלהיט הענק "נפשי" - "פשוט אומרים ברוך השם, אנחנו קוצרים את היזע של השנים האחרונות".

שטיינמץ מתייחס בראיון להצלחה של נפשי ולרעיון הדואט יחד עם ישי ריבו, "זו לא הייתה העזה, מדובר פה באדם חרדי שכל הטקסטים שלו מאד קדושים והמהות שלו מאד תורנית. מבחינה מחשבתית יצאנו מהקופסה. מבחינת אידישקייט רק הגברנו".

"היו חששות כמו כל דבר חדש, אבל ידעתי בתוכי שאני עושה דבר טוב", אומר שטיינמץ.

הוא מתייחס גם לחשיפה הגדולה לתקשורת עם התכנית ב'כאן' בה נחשף וסיפר על עצמו כנער מתבגר המתקשה בחברה ואמר כי בהתחלה חשש מהתכנית אך לאחר מכן הבין שאנשי התכנית רוצים להראות זווית אחרת של הציבור החרדי מתוך מקום נקי ונכון. "ידעתי שיהיה קידוש השם גדול. כל התוכן הוא דברים ערכיים וענייניים. זה הפתיע את כולם. קיבלתי פידבקים מכל הסוגים. זה נתן לי תמיכה גדולה".

"אני איש ציבור ואם אני יכול לעשות משהו טוב עם זה, כל חיי הם שליחות. הרבש"ע בחר בשבילי ואני שמח שיכולתי לעשות עם זה דברים טובים", אמר שטיינמץ כשהוא מתייחס לחשיפה האישית העמוקה בתכנית.

שטיינמץ חשף גם את התכניות לעתיד עם שני אלבומים עליהם הוא עובד בו זמנית, האחד אלבום עם שירים מקוריים והשני פרויקט ייחודי של ביצועים מחודשים של ניגונים עתיקים וקדושים עליהם גדל כילד "אלו ניגונים קדושים שכל מי שיש לו לב, לא משנה אם הוא דתי או חילוני ייתחבר אליהם וייתרגש", הוא מצהיר ולנו לא נותר אלא לחכות כדי לשמוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר