מטבח לדוגמה שמבשל השראה!

ג'רוזלם אסטייטס מציגה: סודות מן המטבח

מאז הושקה בחול המועד האחרון הדירה לדוגמה בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, מטפל מוקד תיאום הביקורים בפניות מהארץ ומהעולם, בבקשות של רוכשים ולקוחות החפצים לחוש את היוקרה מקרוב (נדל"ן, שיווקי)

המטבח המעוצב בגימור מוקפד בדירה לדוגמא (צילום: יח"צ)

במוקד תיאום הביקורים הופתעו לקבל גם פניות מקבלנים ויזמים כמו גם מאדריכלים ואנשי מקצוע בתחום הבניה, המבקשים להתרשם מהסטנדרט הגבוה של התכנון והבניה, אותו מיחסים לפרויקט ג'רוזלם אסטייטס בקהילה המקצועית.

הדירה לדוגמה שמציגים בפרויקט, מתוכננת ומעוצבת בהמשך לקו ה"סטנדרטי" של הפרויקט בכל הפרמטרים. מכלול הספקים שברשימת נותני השירות בג'רוזלם אסטייטס, מציגים בדירה לדוגמה, את איכות החומרים בדגש על אפשרויות עיצוב ותכנון לצרכי הדיירים.

כך למשל, מציגה חברת מטבחי הפרמיום "האקר", מטבח פונקציונלי ומעוצב בדירה לדוגמה. חברת המטבחים נבחרה ע"י יזמי הפרויקט בשל היותה מובילה בתחום מטבחי יוקרה כבר למעלה מ 70 שנה. בהאקר, מייצרים ומעצבים מטבחי איכות בסגנונות שונים מהמטבח הכפרי ועד המודרני.

לצורך הדירה לדוגמה עוצב ומטבח קלאסי אלגנטי, שמשלב עיצוב נקי בקווים ישרים לצד ניגודיות וצבעים מאופקים, המעניקים למטבח את מראהו האלגנטי, מבלי לוותר על נוחות השימוש בו. וכך, מעצבת הדירה לדוגמה הקפידה לעצב חלל נוח ויפיפה המותאם גם למשפחות גדולות ומארחות. לכן, הותקנו במטבח משטחי עבודה גדולים ופינת אוכל בהזמנת נגרות מיוחדת.

מכשירי החשמל במטבח מתוצרת Gaggenau היוקרתית, הוטמעו אינטגרלית להשלמת המראה הנקי המאפיין את עיצוב הדירה.

המטבח כמו שאר חללי הבית, חושפים קאסט מרשים של אנשי מקצוע מובילים בתחומם, שליוו את תכנונה ועיצובה של הדירה לדוגמה כמו את הפרויקט כולו המציג יוקרה שרואים בעיניים. ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר – הוא פרויקט של חברת Isa Group, ועקיבא זוריבין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר