הסיבה לתפנית

הפגישה החשאית של ראש המל"ל שמנעה את הפלת הממשלה

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד התכוונו להתפטר היום מהממשלה, אך ברגע האחרון, במסיבת העיתונאים הודיעו כי מסירים את הדרישות. כעת נחשפת הסיבה: פגישה של ראש המל"ל עם הרב דרוקמן (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מאיר בן שבת (צילום: תקשורת רה"מ)

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד התכוונו להודיע הבוקר (שני) על התפטרותם מהממשלה, אך במסיבת העיתונאים הבוקר הפתיעו השניים כאשר הודיעו כי החליטו להסיר את כלל הדרישות שלהם מראש הממשלה, כשבמרכז הדרישות: תיק הביטחון.

הערב חושף העיתונאי עמית סגל בחברת 'החדשות' כי מאחורי הקלעים, מה שהוביל להחלטה, היא פגישה של ראש המועצה לביטחון פנים מאיר בן שבת עם בכיר רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן.

על פי הדיווח, נתן אשל, מקורבו של נתניהו, יצר קשר עם לשכתו של הרב חיים דרוקמן, בכדי לבדוק אפשרות לשכנע את הרב לדבר עם בכירי המפלגה הציונות דתית שלא לפרוש.

עוד דיווח כי: "התשובה שקיבל הייתה שהרב לא עוסק בפוליטיקה, אבל מה שחשוב לו הוא להבין האם המצב הביטחוני באמת כל כך חמור כפי שתיאר נתניהו. כך, בערך בסביבות השעה 23:00, הגיע ראש המל"ל מאיר בן שבת אל ביתו של הרב במרכז שפירא.

"ראש המל"ל הוצג כשליחו של ראש הממשלה, והוא והרב הסתגרו בחדר והוציאו טלפונים. בארבע עיניים הם שוחחו על המצב הביטחוני, ולפי גורמים בציונות הדתית הרב קיבל שם פרטים שלא מופיעים בתקשורת".

למחרת, כך דווח, שוחח הרב דרוקמן עם השר בנט ואמר לו: "היה אצלי שליח של ביבי, ואני חושב שלא צריך לעזוב את הממשלה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש המל"ל אינו עוסק בסוגיות פוליטיות. הוא מעולם לא נפגש עם נתן אשל או שוחח עמו ואין לו קשר אליו. בן שבת נוהג לדבר מעת לעת עם הרב דרוקמן. השניים מתגוררים באותו יישוב, שייכים לאותה קהילה והם גם קרובי משפחה העומדים בקשר רציף וחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר