24 חביות

חמישה נעצרו בחשד להכנת אלכוהול מזויף

ארבעה חודשים של חקירה סמויה הפכה אתמול לגלויה עת נעצרו 5 חשודים בהכנה ובאספקה של אלכוהול מזויף. היום הם יובאו בבקשה להארכת מעצר בביהמ"ש בב"ש (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ארבעה חודשים של חקירה סמויה שנערכה ביחידת ההונאה של המחוז הדרומי, הפכה אתמול לגלויה עת נעצרו חמישה חשודים בהכנה ובאספקה של אלכוהול מזויף. היום הם יובאו בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט בבאר שבע.

אתמול (שלישי) לפנות בוקר, יצאו צוותים משולבים של חוקרי משטרת ישראל וחוקרי יחידת מע״מ באר שבע לביצוע חיפושים בבתי החשודים, במהלכם אותר באחד מבתי החשודים סליק ובו חביות המכילות ״מתנול״. מדובר בחומר ממנו מכינים את האלכוהול המזוייף שנמכר בחנויות ופיצוציות וגרם למותם של מספר אנשים שהשתמשו בו ולפגיעות פיזיות באחרים.

מחקירה ראשונית של החשוד שבביתו נמצאו 24 חביות בהן 'מתנול' וכל אחת מהן מכילה 220 ליטר ועלותה היא 10,000 ש"ח, הוא הכין כ-500 בקבוקי אלכוהול מזויף אותם שיווק בהמשך לפיצוציות ומרכולים באיזור הדרום.

"מדובר בחקירה נחושה שנועדה לאתר ולפעול כנגד סיכונו של הציבור בשל שימוש פוחז בחומרים מסוכנים על ידי מי מהחשודים, ולאחר שאירעו מספר מקרי מוות ופגיעה גופנית של ממש של אזרחים תמימים. אנו נמשיך לפעול תוך שימוש ביכולות והתחקות אחר כל אלו שיסכנו את שלום הציבור תוך המשך שיתוף פעולה אדוק עם גורמי מקצוע ואכיפה נוספים", ציינו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר