הרפורמה מתרחבת

גם בגוש דן מפסיקים לשלם לנהג האוטובוס

רפורמת ה"אין תשלום לנהג" עוברת מירושלים גם לתל אביב ובשלב הראשון בתוך חודש נהגי חברת דן יפסיקו לקבל תשלום. כחודש לאחר מכן תורחב הרפורמה לכל החברות (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

החל מעוד חודש בדיוק ה-21 בדצמבר 2018 לא תוכלו יותר לשלם ולקנות כרטיסי נסיעה גם מנהגי דן באזור תל אביב. המהלך ימשיך ב-18 לינואר 2019 לכל חברות התחבורה הציבורית בגוש דן.

על פי הודעת משרד התחבורה, ההחלטה התקבלה בעקבות הצלחת הרפורמה בירושלים, שם כבר כמה חודשים שלא ניתן לרכוש או להטעין כרטיסי נסיעה אצל הנהג וזאת במטרה לאפשר לו נהיגה מרוכזת יותר וממילא בטוחה ומהירה יותר.

במהלך תקופת ההסתגלות יתאפשר תשלום באוטובוס באמצעות הטענת כרטיס בודד על רב קו בלבד ובמידה ואין לכם רב קו תאלצו לרכוש כרטיס מהנהג במחיר של 5 שקל. כמו כן, כדי להקל על ציבור האזרחים הוותיקים ימשיכו הנהגים למכור כרטיסי אזרח ותיק בהנחה, בדומה להסדר הקיים היום.

תושבי גוש דן יוכלו להטעין את כרטיס הרב קו באלפי נקודות הטענה שפרוסות במטרופולין תל אביב, הכוללות אלפי "כספונטים" המאפשרים הטענה בכרטיס אשראי ללא עמלה, עשרות מכונות הטענה אוטומטיות במזומן ובאשראי וכן במרכזי שירות "על הקו".

את כרטיס הרב קו ניתן להטעין גם בטלפון הנייד באמצעות אפליקציית "רב קו אונליין" במכשירים התומכים בטכנולוגיית NFS וכן במחשב הביתי באמצעות קורא כרטיסים ייעודי אותו ניתן לרכוש במרכזי השירות של 'על הקו'. בנוסף, ניתן יהיה להטעין את הרב קו במאות קיוסקים ונקודות מכירה שמאפשרות הטענה במזומן ובכרטיס אשראי. משרד התחבורה פועל להרחבת אפשרויות ההטענה גם לסניפי הדואר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר