הירי אל הכלא

העבריין המסוכן איים על קצין השב"ס: "אני מחכה לך בחוץ"

הירי אמש אל כלא הדרים מסעיר את שירות בתי הסוהר, והחשד הוא כי זהו מימוש איומיו של עבריין מארגון פשיעה גדול על קצין בשב"ס, לאחר שסורב לצאת להלוויתו של אחיו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
עודה קוטייר, מוקף באנשי השב"ס (צילום ארכיון: מוטי קמחי, ynet)

בשב"ס מעריכים הערב (רביעי), כי הרקע לירי אמש לעבר כלא הדרים הוא התנגדותם לאפשר לעבריין עודה קוטייר לצאת להלוויית אחיו.

לפי הדיווח ב'חדשות עשר', בעימות בין קוטייר לקצין שב"ס, איים לכאורה העבריין האלים: "זה לא נגמר פה, אחכה לך בחוץ". כמו כן, נכון לעכשיו ישנם לא פחות משישה קציני מודיעין של שירות בתי הסוהר הנתונים תחת איומים.

בעקבות הירי לעבר בית המעצר שהשרון, הורתה נציבת שירות בתי הסוהר על תגבור חטיבת המודיעין בארגון, שעוסקת בסיכול פעילויות עברייניות בתוך הכלא.

הגשת כתב האישום נגד עודה קוטייר (צילום: עמית הובר, ynet)

התגבור, לפי הדיווח ב'כאן', ייעשה בשלב ראשון בכוח אדם ובאמצעים טכנולוגיים, וייתכן שבהמשך גם בתקציבים. במקביל, מתקיימות הערכות מצב סביב אבטחת אנשי הסגל הקשורים לאירועים אלימים אלו.

כזכור, סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר ירו אלמונים מתוך רכב נוסע לכיון בית המעצר הדרים. איש לא נפגע ולא נגרם נזק, אך בסריקות אותרו קליעים רבים של רובה תת מקלע.

גורם בכיר בשב"ס צוטט ב'כאן': "הם חצו את כל הקווים. לפני חודשיים הונח מטען שגרם להצתת רכב קצינה בשירות בתי הסוהר, מפקדת אגף בכלא רימונים, והיום הירי. אנחנו רואים בזה חציית קו אדום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר