בהלת החצבת

משתתפי הטקס בעיריית בית שמש נקראו לגשת להתחסן

אורחים ועיתונאים שהשתתפו השבוע בטקס החלפת השלטון בעיריית בית שמש, נקראו הבוקר על ידי מחלקת הבריאות ללכת ולהתחסן עקב תינוקת חולת חצבת ששהתה בקומה בעת האירוע (אקטואלי)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
חלק מהמשתתפים (באדיבות אתר מהדריניוז, צילום רווח הפקות)

בהלה במסדרונות עיריית בית שמש: אורחים ועיתונאים שבאו ביום שלישי השבוע, לטקס החלפת השלטון בבניין העירייה, נקראו הבוקר (חמישי) ע"י מחלקת הבריאות ללכת ולהתחסן עקב תינוקת חולת חצבת ששהתה בקומה באותו הזמן.

יצוין כי המדובר הוא רק במי שלא התחסן בעבר (2 מנות) ושהה בבניין העירייה, אך מי שהתחסן לא צרך לשוב ולהתחסן.

כפי שסוקר בהרחבה ב"כיכר השבת", נערך ביום שלישי טקס מכובד ואצילי בעיריית בית שמש שבו העביר ראש העיר היוצא משה אבוטבול את השלטון לידיה של ראש העיר עליזה בלוך.

מוניק לוי, האחראית על הבריאות בעירייה (צילום: עיריית בית שמש)

כתבים ועיתונאים רבים מכל כלי התקשורת הכלליים והחרדים ובכללם כתב "כיכר השבת" הגיעו בשעות הבוקר לבניין העירייה בכדי לסקר את המעמד. האופן המכובד בו העביר אבוטבול את המושכות לידיה של בלוך עורר התפעלות רבה בקרב התושבים כמו גם בקרב התקשורת הכלכלית.

אך הבוקר הודיעה האחראית על הבריאות בעירייה, גב' מוניק לוי, כי על כל מי שהשתתף באותו היום בטקס ללכת במיידי ולהתחסן כנגד החצבת, וזאת בעקבות תינוקת חולת חצבת ששהתה באותה הקומה בזמן המעמד.

בהודעה שנמסר מהעירייה נאמר: "מי שהתכבד ביום ג' והגיע לעירייה לקבלת הפנים בלשכת ראש העיר חייב לגשת להתחסן. באותו היום שהתה בחדר באותה קומה תינוקת חולת חצבת".

בעירייה מציינים כי "את החיסון ניתן לבצע במרפאות לאם ולילד בבית שמש ברחוב הגליל. מי שלא יתחסן כאן יידרש לעלות לעשות במשרד הבריאות בירושלים".

"ההוראה יצאה בהתייעצות עם משרד הבריאות בירושלים", מוסיפים בעירייה, ומציינים כי ראש העיר עליזה בלוך קוראת אף היא לכולם ללכת ולהתחסן, כשאף היא תלך בימים הקרובים להתחסן כנגד המחלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר