פרסום ראשון

חוק הגיוס: זויף מכתב ח"כי 'דגל'; משה גפני מאיים בתביעה

לקראת שבוע דרמטי בכנסת, בו יאושר חוק הגיוס החדש, בשכונות החרדיות הופץ מכתב מזויף של חברי הכנסת הליטאים, בו הם תוקפים את אנשי 'אגודה'. יו"ר 'דגל' ח"כ גפני מאיים בתביעה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל התורה' (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מכתב חריף בשם חברי הכנסת של 'דגל התורה' בסוגית חוק הגיוס הופץ היום בריכוזים החרדים על גבי לוחות המודעות. עיקר הדברים מלמדים על "ההתפשרות" בה נוהגת כביכול המפלגה הליטאית בסוגית הגיוס אל מול אחותה החסידית. כעת, יוצא יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בקריאה להעמיד לדין את המזייפים והמדביקים.

במודעה נראה מכתב מפורט בו כביכול מיחסים חברי הכנסת גפני ומקלב את עולם התורה לציבור הליטאי, כאשר הציבור החסידי עומד מנגד ומקבל דיחויים מכוח קיומו של עולם התורה הליטאי.

וכך נכתב במודעה המזויפת: "עקב הנתק בינינו לבין חברי הכנסת של אגודת ישראל. הצבא יודע להבחין בין בני תורה אמיתיים שממיתים עצמם באוהלה של תורה, לבין צעירים שאמנם חובשים את ספסלי בית המדרש אך אין התורה חלק מאישיותם ואינם בגדר תורתם אומנותם".

עוד נכתב: "חשוב לנו שתדעו שאין בדעתנו ללחום עוד עבורכם הוכחנו את כוחנו בבחירות וכולכם מבינים שלעת כזאת עלינו ללחום עבור הציבור הענק שאותו אנו מייצגים".

"כדאי שתדריכו את חברי הכנסת שלכם שיפנו את מרצם וכוחם כדי להגיע עם הצבא להסדר טוב, לתנאים טובים מבחינה דתית בעת השירות, להפרדה מקסימלית אפשרית, אולי גם תצליחו לדחות את השירות בשנה דבר שיועיל לחוסנם הרוחני של המתגייסים וכדומה". כך חלקים מהמכתב שזויף הבוקר והופץ בריכוזים החרדים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כ משה גפני הורה לא לעבור על כך לסדר היום. 'דגל התורה' פנתה לעו"ד מטעמה שיבדוק את זהות המדביקים ושולחיהם על מנת להענישם בכל חומרת הדין על הזיוף הפרובוקטיבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר