"האמת והשלום"

דרעי והלברשטאם שוחחו: לא פגע בגדולי ישראל

יו"ר ש"ס אריה דרעי וחבר מועצת עיריית ירושלים מיכל הלברשטאם שוחחו, בערב שבת, וליבנו בניהם את השיחה שלדברי דרעי הוצאה מהקשרה: "לא היתה כוונה לפגוע בכבודם של גדולי ישראל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומיכל הלברשטאם (צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת ופלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וחבר מועצת העיר ירושלים מיכל הלברשטאם שוחחו ביניהם, בערב שבת, והובהר כי "לעיתים מתוך רצף של שיחות עלולים משפטים שונים לצאת מהקשרם".

מלשכת דרעי נמסר: "במהלך השיחה הובהר והובן, כי חלילה לא היתה כל רצון ואו כוונה לפגוע בכבודם של גדולי ישראל שליט"א, שכולנו מחוייבים בכבודם. השניים מודעים לגודל האחריות הציבורית וישתפו פעולה לטובת הכלל וכל אי הבנה מאחוריהם והאמת והשלום אהבו".

כזכור, שלשום (חמישי) דרעי פנה במכתב למיכל הלברשטאם: "חזור בך מהאשמות השווא שפורסמו בתקשורת על פגיעה שלי כביכול בגדולי ישראל. פעילותי למען אחדות המחנה החרדי עוותה בניסיון לגרום להפכם של דברים".

בדרישה ובהתראה לפני נקיטת הליכים משפטיים באמצעות הפרקליט הרבני טו"ר משה מיטלמן דרש דרעי מהלברשטאם להתנצל בתוך 72 שעות ולהבהיר, כי בשיחתו עמו לפני הבחירות שמע ממנו רק על כוונתו לאחד בין כל חלקי המחנה החרדי ובניגוד גמור לאופן הצגת הדברים בחברת החדשות.

הסערה פרצה בעקבות הקלטה שפורסמה בחברת החדשות נשמע יו"ר 'אגודת ישראל' בירושלים יוסי דייטש מספר על שיחה שהתקיימה בין דרעי להלברשטם: "שמעת את סגנון הדיבור של דרעי? "אנחנו ודגל התורה הבעלי בתים בירושלים, מה האדמור"ים רוצים כבוד? ניתן להם כבוד. אגודה הפסידו ואנחנו ודגל ניצחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר