'טיסת השבת'

רבנים ועסקנים יגיעו לנתב"ג וימחו נגד חברת 'אל על'

רבנים ואישי ציבור יגיעו הצהריים לנתב"ג ויפגשו עם ראשי חברת התעופה 'אל על'. בפגישה: מחאה נגד חברת 'אל על' וההסתה כנגד הציבור החרדי • האם מדובר במהלך מתואם? (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

סערת 'טיסת השבת': הגאון רבי שלום בער סורוצקין, מי שיה על טיסת השבת, והעסקנים החרדים המנהלים את המאבק נגד 'אל על', צפויים להמשיך את המאבק נגד חברת התעופה |בכל העוצמה" כלשונם עד להתנצלות "כנה ורשמית".

הדברים של העסנקים מגיעים על רקע הדיווח ב'כאן' דווח כי חברת אל על צפויה להתנצל בפני נוסעיה החרדים על האירועים שהתרחשו לפני ב"טיסת השבת" מניו יורק לישראל.

הצהריים (ראשון) בשעה 16:30 צפויים להגיע לנתב"ג למשרדי חברת אל על שורה של רבנים וראשי מוסדות שם יכריזו על מחאה רשמית נגד חברת אל על בשל זלזול מתמשך בנוסעים החרדים.

בין הרבנים שצפויים להגיע הוא מי שעומד בחזית המאבק ושהה על "טיסת השבת" הגרש"ב סורוצקין, הגר' אהרן דב פרוינד ראש מוסדות בית אבא במודיעין עילית ששהה אף הוא על הטיסה, רב שמואל מילר ראש ישיבת מבקשי ה', הרב שמואל גבאי, הרב אברהם פינזל, ח"כ משה גפני ור"ע בני ברק אברהם רובינשטיין.

מנגד, יש מי שמעריך כי מדובר במהלך מתואם עם 'אל על': "הרבנים והעסקנים יגיעו למחות נגד 'אל על', היועץ החרדי ידאג למכתב התנצלות, והנה הפרשה הגיעה לסיומה. ינסו להשכיח מהציבור את מה שחברת 'אל על' גרמה לציבור החרדי כולו".

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי ראש ישיבת חברון הגאון הרב יוסף חברוני ששוהה בחו"ל צפוי אף הוא להצטרף למאבק נגד החברה.

אמש (מוצ"ש) דווח ב'כיכר השבת' כי הגרש"ב סורוצקין הציב אולטימטום לחברת אל על, כי אם עד לשעות הערב היום מנכ"ל אל על גונן אוסישקין לא יתנצל בפני הציבור החרדי על שהאשים אותם בהתנהגות אלימה – הוא יפעל להורות להעדיף חברות תעופה אחרות על פני אל על.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר