תיעוד בלעדי

בית הרב אלישיב חגג עם ליאון: "כוח התורה ניצח את כוח הטומאה"

ניחם, הבטיח - וקיים: ראש העיר החדש של ירושלים, משה ליאון, הגיע לביתו של הגאון רבי בנימין אלישיב, בנו של מרן פוסק הדור, כדי להודות - ולגלות: מי שניצח, הוא כוח התורה. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

באירוע מצומצם שנערך בצהריים (שני) במעונו של הגאון רבי בנימין אלישיב בירושלים, חגגו המשתתפים את ניצחונו של משה ליאון, שהבטיח לפני הבחירות כי במידה וינצח יבוא שוב לבית הרב כדי להודות לו על תמיכתו בו.

המשתתפים ניצלו את האירוע החגיגי, כדי להתחיל כתיבת ספרי נביאים עבור בית הכנסת של הגר"ב אלישיב, בנו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל.

כאמור, ליאון גם השתתף במעמד הפנימי, לאחר שבעת ניחום אבלים על פטירתו של האח הגר"ש אלישיב, והבטיח כי אם ינצח את הבחירות, יבוא שוב - הפעם כדי להודות לג"ר בנימין שתמך בו.

במהלך האירוע נשא דברים הרב זאב דינר, בשם הגר"ב אלישיב, ואמר: "ההתרגשות היא עצומה, בפרט אחרי המתח של חודשים רבים, מתח שהגיע לשיאו בליל הבחירות, אז ידענו עליות ומורדות".

"אנחנו היינו בטוחים, שכוח התורה והתפילה של מרן שר התורה הרב קנייבסקי, ינצח את כוח הטומאה. לכן ההתרגשות עצומה, שזכינו לכזה ראש עירייה, עם רצון טוב", הוסיף הנואם, שהמשיך בהקראת מכתב מיוחד מהמארח, הגר"ב אלישיב.

באירוע אף השתתפו לצדו של משה ליאון, חלק מנציגי דגל התורה בעיריית ירושלים - אליעזר ראוכברגר, ישראל קלרמן ומשה גורא.

צפו בתיעוד הבלעדי

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר