"תמורה" בהר חוצבים

השלוחה החרדית לבנות של עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה בירושלים

החודש נחנך הקמפוס החדש של "תמורה" - השלוחה החרדית לבנות, ללימודי הנדסה, של המכללה האקדמית עזריאלי. כאשר השנה החלו את לימודי המחזור השביעי של הנדסה תוכנה (לימודים, שיווקי)

חנוכת הקמפוס החדש (צילום: יח"צ)

החודש נחנך הקמפוס החדש של "תמורה" - השלוחה החרדית לבנות, ללימודי הנדסה, של המכללה האקדמית עזריאלי. כאשר השנה החלו את לימודי המחזור השביעי של הנדסה תוכנה.

הקמפוס החדש ממוקם בבית-הדר בהר החוצבים וכולל כיתות לימוד ומחשבים הקמפוס החדש מרווח, יפה וחדשני ובסטנדרטים גבוהים במיוחד. בקמפוס עצמו לומדות מעל מאה סטודנטיות "תמורה".

השנה, בעז"ה, נפתח חלון הזדמנויות חדש וחדשני: מסלול ללימודי הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע.

סמינר 'תמורה' הוקם כדי לתת את המענה הטוב ביותר שאפשר, לביקוש האדיר ללימודי הנדסה ברמה מקצועית גבוהה תוך מתן תשומת לב ברמה שווה לצד הרוחני של התכנית. מייסדי 'תמורה' מונחים על ידי חזון בלתי מתפשר: להעניק לכל בת, מכל מקום, את ההזדמנות הגדולה ללמוד לתואר מבוקש ויוקרתי, ולהשתלב בהצלחה בתעסוקה מכובדת ומתגמלת - תוך שמירה על העקרונות והערכים.

סמינר "תמורה" מהווה מסגרת סמינרית שמורה ומוגנת, ברוח בית יעקב. זוהי חממה משפחתית, מחבקת ואוהבת, ובעלת אווירה רוחנית שמורה ומוקפדת. תוכנית הלימודים בסמינר כוללת שעות חינוך, לימודי קודש ברמה גבוהה, והווי חברתי עשיר בחוויות ובפעילויות.

התלמידות בתוכנית, כולן חרדיות, זכאיות למלגות רב שנתיות, נבחרו לאחר תהליך של מיון קפדנים, שבחנו התאמה רוחנית, יכולת אישית, מוטיבציה ועוד. מלבד הלימודים עצמם, עברו המשתתפות סדנאות מקצועיות לשיפור מיומנויות והן זוכות לליווי ע"י תלמידות ותיקות. כחלק מהסמכתן הן נדרשות להגיש פרויקט גמר המשלב עבודה עם התעשייה המקומית. בוגרות תמורה השתלבו בסיסקו, אינטל, אורקם, מטריקס, זאפ, משרדים ממשלתיים, סטארט-אפים ועוד.

מרחב תרגול ופנאי מאובזר (צילום יח"צ)
חדרי הלימוד המאובזרים (צילום יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר