"התייעצות ביטחונית"

ראש הממשלה נתניהו: נפגשתי עם בני גנץ

הפגישה המפתיעה בין גנץ לנתניהו מסקרנת, בשל העובדה כי גנץ נחשב לאחד מיריביו הפוטנציאליים בעתיד הקרוב, במידה וזה יחליט כי הוא נכנס לזירה הפוליטית ומטלטל אותה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גנץ ונתניהו. ארכיון (צילום: Edi Israel/POOL/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לאחרונה עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, יריב פוטנציאלי בולט שלו, כך מאשרת היום לשכתו בהודעה רשמית.

את הפגישה ערך נתניהו בתוקף תפקידו החדש כשר ביטחון, אליו כזכור נכנס לאחר התפטרותו של אביגדור ליברמן ופרישתו מהממשלה.

בהודעת לשכת רוה"מ נכתב: "עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון, ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים התייעצויות ביטחוניות ומקצועיות עם שרי ביטחון ורמטכ"לים לשעבר. ראש הממשלה נפגש עם עמיר פרץ, משה ארנס, בני גנץ וייפגש בימים הקרובים גם עם שאול מופז וגבי אשכנזי. המזכיר הצבאי של ראש הממשלה נוכח בכל הישיבות".

הודעה זו באה בתגובה לחשיפת 'וואלה! NEWS', על הפגישה בין שני האישים, נתניהו וגנץ, שנערכה הבוקר. בהודעת לשכת ראש הממשלה לא צוינו שמותיהם של שרי הביטחון לשעבר אהוד ברק ומשה (בוגי) יעלון, המרבים לבקר אותו בארסיות, ומן הסתם פגישות שכאלו גם לא ייערכו.

הפגישה בין גנץ לנתניהו מסקרנת, בשל העובדה כי גנץ נחשב כאמור לאחד מיריביו הפוטנציאליים בבחירות 2019, במידה ויחליט כי הוא נכנס לזירה הפוליטית, בין בראשות מפלגה חדשה ובין בחבירה לאחת קיימת.

כזכור, על פי כל הסקרים שפורסמו לאחרונה בכלי התקשורת, כניסתו של גנץ למערכת הפוליטית צפויה לטלטל אותה, כשרוב המפלגות הקיימות צפויות להינזק מכך - בעיקר 'יש עתיד', אך גם הליכוד בראשות נתניהו.

עם זאת יצוין, כי בעבר, כשרא"ל במיל. בני גנץ נשאל על אפשרות של הצטרפות לליכוד, הוא התחמק מתשובה ברורה, החמיא לה כי מדובר ב"תנועה ציונית" ולא פסל על הסף את היתכנותו של צעד זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר