צפו

הראשון לציון הגר"י יוסף איחל לרון קובי: "שהקב"ה יחזיר אותו בתשובה שלימה"

בטקס חנוכת מקווה טהרה שהתקיים הבוקר (רביעי) בעיר נצרת עילית, נשא דברים הראשון לציון הגר"י יוסף, שהזכיר את ראש עיריית טבריה רון קובי וספק איחל-ספק ניבא את עתידו • צפו (בארץ)

דבריו של הראשל"צ (באדיבות המצלם)

בעיר נצרת עילית נערך הבוקר (רביעי) טקס חנוכת מקווה טהרה על שמו של השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי ז"ל, בו נשא דברים הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

במעמד השתתפו גם רב העיר הרב ישעיהו הרצל, ראש העיר רונן פלוט, ראש המועצה הדתית וחברו של המנוח הרב מיכאל אילוז ומשפחת המנוח.

בטקס העלו הנואמים על נס את תרומתו ועזרתו של השר דוד אזולאי ז"ל לכל דבר שבקדושה. "תמיד דלתו הייתה פתוחה לכל שואל", הדגישו כולם.

בתוך דבריו, החמיא הרב הראשי לראש העיר רונן פלוט על יחסו לחרדים, והשווה זאת להתנהגות ההפוכה, הגרועה של ראש עיריית טבריה רון קובי.

"ראש העיר הנכבד (פלוט)", פתח הגר"י יוסף, "הוא מוקיר ורחים רבנן, אוהב תורה ולומדיה. ברוך השם, שמענו איך שהוא מדבר, איך שהוא קורא לכל החרדים לבוא לכאן".

הרב הוסיף וסיפר: "דיברתי איתו עכשיו, שיעביר את הדברים גם כן לראש עיריית טבריה", ואיחל לקול 'אמן' מהקהל: "שהקב"ה יחזיר אותו בתשובה שלימה, שיידע להבין מה החשיבות שבאים מהציבור החרדי לעיר".

צפו בווידאו

צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ
צילום: ישראל פרץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר