הכנותיהם של מתגייסים לשירות קרבי בצה"ל

שיא בהכנות לשירות הצבאי, שנערכות בימים אלו לקראת גיוס למסלולי לחימה בחטיבות החי"ר בצה"ל • צפו בתיעוד מההכנות של הצעירים לקראת גיוסם (צבא וביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שח"ר)

מאות בני נוער מהמגזר החרדי מתאמנים ברחבי הארץ לקראת גיוסם בשנה הקרובה, ימי השיא נרשמים לקראת תאריך הגיוס הקרוב של עשרות חרדים לחטיבות גבעתי וצנחנים.

ההכנה לשירות הקרבי היא חשובה תמיד ובפרט כשמדובר על מסלולים איכותיים הדורשים רמה מקצועית ומבצעית רבה.מפקדי הפלוגות החרדיות בחטיבת גבעתי וחטיבת הצנחנים השתתפו בימים אלה והציגו בפני הנערים את מבנה הפלוגות, תהליכי הטירונות וההכשרה, אופי וצביון השירות הקרבי המשלב בין דרישה לעמידה ברמה מקצועית ומבצעית גבוהה לבין שמירה על תנאים תורניים ואורח חיים חרדי.

הרב יוסף כהן ראש מדור שילוב חרדים בזרוע יבשה ואט"ל שהשתתף בהכשרת הצעירים, הציג את היסטוריית שילוב חרדים בצה"ל ואת מבנה מסלולי הלוחמים החרדים בחטיבות החי"ר המונות כיום אלפי לוחמים חרדים אשר משרתים בשירות משמעותי.

"בעוד חודש תצטרפו למערך הלוחם, כגודל הזכות הגדולה שנפלה בחלקכם כך האחריות המוטלת על כתפיכם רבה מאוד. אתם דור ההנהגה הצעירה והבאה של עם ישראל", דברי הרב כהן.

מארגון שח"ר נמסר כי מדובר בעלייה של רף המקצועיות כאשר האימונים משלבים מסעות ארוכים כולל מסע למצדה ואימוני חוף מפרכים הכוללים שדאות, משימות, מסע אלונקות, כושר קרבי וקרב מגע המביאים את המועמדים לשירות לרמת מקביליהם ביחידות המובחרות ביותר בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר