אחרי 20 שנה

גל"צ תשדר גם את המהדורה של ערוץ 10

מפקד גלי צה״ל, שמעון אלקבץ החליט: מהדורות החדשות של חברת החדשות הישראלית ושל חדשות עשר ישודרו בגלי צה״ל ברוטציה. זאת בעקבות המלצת וועדת דורנר (מדיה, ברנז'ה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

היום (חמישי) החליט מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, לאמץ את המלצותיה של הוועדה הציבורית המייעצת, בראשותה של שופטת בית המשפט העליון בדימוס, הגב' דליה דורנר, בנושא שילוב מהדורת חדשות חיצונית בשידורי גלי צה"ל.

בהתאם להמלצת הוועדה, תשודרנה בגלי צה"ל מהדורות החדשות של חברת החדשות הישראלית ומהדורת חדשות עשר, תוך קיום רוטציה ביניהן.

עד היום במשך 20 שנה שידר הערוץ את מהדורת החדשות של ערוץ 2 בזמנו או חברת החדשות כפי שהוא נקרא היום, אז כמובן לא היה עדיין קיים ערוץ 10 אך במהלך השנים לאחר קומו של הערוץ רצו אנשיו שגם המהדורה שלהם תשודר בתחנה הצבאית.

לפני חודש שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן הניח את אבן הפינה להקמת משכן הקבע של גלי צה"ל בירושלים, בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אודי אדם, ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז ומפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ.

עוד קודם לכן חנך ליברמן את אולפן שידורי החדשות החדש של גלי צה"ל בירושלים, שאליו הועברו שידורי החדשות של התחנה, עד להעתקת התחנה כולה ממשכנה ביפו לבירת ישראל בעוד כ-3 שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר