בבית הכנסת

טרגדיה : בן 89 נחנק למוות מאכילת סופגניה

כוחות הצלה הוזעקו הערב לישוב 'עשרת' לאחר שהתקבל דיווח על קשיש שנחנק מאכילת סופגניה בבית הכנסת • החובשים ביצעו במתפלל פעולות החייאה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: יצחק מחבוביאן)

כוחות הצלה הוזעקו הערב (שני) לבית כנסת בישוב 'עשרת' לאחר שהתקבל דיווח על קשיש, בן 89, שנחנק כתוצאה מאכילת סופגניה. לאחר פעולות החייאה נאלצו החובשים לקבוע את מותו.

עופר ארזי חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה וחילצנו מקנה הנשימה חלקי סופגנייה שגרמו לו לחנק. אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נאלצו לקבוע את מותו במקום".

ממד"א נמסר כי: "חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי שבמהלכו נשלפה בעזרת ציוד רפואי מיוחד של מד"א מקנה הנשימה חתיכת בצק ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו".

פראמדיק מד"א יוסף איסמאעיל סיפר: "כשהגענו הובילו אותנו לתוך אולם שבו התקיים אירוע הדלקת נרות חנוכה. ראינו גבר כבן 90 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נחנק בזמן שאכל סופגניה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבמהלכן שלפנו מקנה הנשימה חתיכת בצק אבל לצערנו לאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי "בימים האחרונים הוזעקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה למספר מקרים של חנק כתוצאה מאכילת סופגניות. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת מתן סופגניות לילדים פעוטות וקשישים שאצלם ישנו סיכון גבוה יותר למקרי חנק תוך כדי הבליעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר