תיעוד

נתניהו ושר החוץ האמריקני הדליקו נר חנוכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ של ארה"ב מייק פומפאו נפגשו אמר בריסל, בפתח הפגישה הדליק נתניהו נר של חנוכה. פומפאו: "שמחתי לאחל לו חנוכה שמח" (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דובורת רוה"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש (שני) עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו בבריסל. בפתח הפגישה הדליק ראש הממשלה נר שני של חנוכה יחד עם מזכיר המדינה שחבש כיפה לכבוד המאורע.

המפגש החל בפגישה בארבע עיניים כאשר השניים דנו בהתפתחויות האזוריות. לראש הממשלה מתלווים ראש המוסד, ראש המל"ל והמזכיר הצבאי.

ראש הממשלה נתניהו בפתח הפגישה:"אני רוצה להודות לך על כל פועלך, על הצהרותיך התקיפות בנושא ההפרה האחרונה של איראן בעקבות ירי הטילים הבליסטיים.

"אני מצפה לדון עמך בדרכים בהן נוכל לפעול יחד כדי לבלום את התוקפנות האיראנית באזור- בסוריה, בעיראק, בלבנון ובמקומות אחרים, ולהמשיך במאמצינו להשיג שלום וביטחון עבור כולם".

המזכיר פומפאו סיכם לאחר הפגישה: "הערב בבריסל נפגשתי עם ראש הממשלה נתניהו. שמחתי לאחל לו חנוכה שמח אחרי שהדלקנו יחד נרות בחנוכיה. בפגישה הדגשתי את מחויבותנו לביטחון הלאומי של ישראל ולשמירה על זכותה המלאה להגנה עצמית".

דוברת מחלקת המדינה האמריקנית מסרה בתום הפגישה, "מזכיר המדינה נפגש עם ראש ממשלת ישראל בבריסל. הוא הדגיש את מחויבותה של ארצות הברית לזכותה הביטחונית והמוחלטת של ישראל להגנה עצמית ולמאבק נגד ההטיה האנטי-ישראלית באו"ם".

היא הוסיפה כי "המזכיר חזר על תמיכתה של ארצות הברית בחיזוק הקשרים וההידברות בין ישראל במזרח התיכון ובאפריקה, כולל עומאן וצ'אד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר