צפו

מרגש: יוסף חיים הנכה חגג את יום הולדתו כ"שוטר"

תחנת המשטרה נרתמה להגשים את חלומו של הילד החרדי, וביום הולדתו העשירי, שנחוג אמש, הוא הופתע עם "ניידת המשאלות" - שהותאמה במיוחד כדי לשמח אותו. צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כך התגשמה משאלתו של יוסף חיים (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת חיזוק הקשר עם הקהילה החרדית בעיר אופקים, נודע לשוטר הקהילתי רס"מ יוסף זריהן, על חלומו של יוסף חיים לוי בן ה 9, להפוך לשוטר ליום אחד.

תחנת המשטרה, ממרחב נגב של המחוז הדרומי, נרתמה להגשים את חלומו של הילד, וביום הולדתו העשירי, שנחוג אמש, הפתיעו השוטרים את יוסף חיים עם "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל, שאך זה נחנכה - והותאמה במיוחד לפעילויות עבור ילדים הסובלים מבעיות בריאותיות ומוגבלויות שונות, על מנת לשמח אותם.

לפני עלותו של יוסף חיים לניידת, ניתנו לו מדי שוטר וכובע משטרתי, ומפקד התחנה סגן ניצב אבי לוי אף העניק לו תעודת שוטר ואת דרגותיו, ובכך הפך הילד החרדי לשוטר ליום אחד.

במהלך ה'פעילות', הילד החרדי ערך סיור בניידת, שמע כיצד נשמעת בזמן אמת רשת הקשר המשטרתית, למד איך מפענחים חוקרי הזיהוי הפלילי טביעות אצבע וכיצד פועל הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן בנטרול חפצים חשודים. בסיום "הכשרתו" עם הרובוט, הוענקה לו סיכת חבלן.

מודה לשוטרים, לאחר החגיגה הבלתי שגרתית

מהמשטרה נמסר: "אנו שמחים ומודים על הזכות שהייתה לנו להיות במחיצתו של יוסף חיים ליום אחד, להגשים את חלומו ביום הולדתו ולהעניק לו חוויה מעשירה. נאחל לו הרבה בריאות ומזל טוב".

בדוברות המשטרה (מרחב הנגב) סיכמו ואמרו, כי "בצד המאבק בפשיעה, משטרת ישראל פועלת כל השנה בפעילויות ערכיות וחינוכיות למען ובשיתוף עם הקהילה - וגם מגשימה חלומות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר