"די להשפלת החסידים"

נקמה ב'דגל': דודי זלץ לא ימונה לסגן בביתר עילית

מינויו של יו"ר דגל התורה בביתר עילית לסגנו של ראש העיר מאיר רובינשטיין, איש 'שלומי אמונים', מעוכב בידי הסיעה החסידית - כתגובה לסנדול המשפטי של מינוי נציגם בבית שמש (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דודי זלץ (באדיבות המצלם)

נקמה פוליטית: חבר עיריית ביתר עילית, יו"ר דגל התורה דודי זלץ, לא יתמנה לעת עתה לסגן ראש העיר מאיר רובינשטיין אף שהדבר הובטח לו בהסכם הקואליציוני ביניהם - זאת בתגובה להתנהלות 'דגל' בבית שמש.

כזכור, ארבעת נציגי הסיעה הליטאית בבית שמש צירפו אליהם את משה אבוטבול, וכך הפכו לרוב בסיעה בת שמונת החברי, מול שלושת נציגי אגודת ישראל. בהמשך לזה, הם קיימו אתמול ישיבה בה הוחלט לא להצביע בעד מינוי נציג שלומי אמונים ('אגודה') לסגן ראש העירייה עליזה בלוך, לאחר שחתם עם חבריו על הסכם קואליציוני עמה, בנפרד מ'דגל'.

באמצעות הרוב שהשיגה הסיעה הליטאית, היא שיגרה איום לבלוך ול'אגודה' כי הרמת יד של האחרונים בעד מינוי עצמם לקואליציה, תגדיר אותם כ'סיעה פורשת' - שממילא אסור לה להתמנות לתפקידים שכאלו.

באגו"י הופתעו מהמהלך, ובניגוד למתוכנן תחילה ביקשו מבלוך שלא לערוך אמש את ההצבעה על תפקידיהם החדשים בקואליציה שלה, זאת כדי שיתאפשר להם לבחון לעומק את טענות 'דגל', ואת סיכוייהם בזירה המשפטית.

ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

כעת כאמור מגיעה הנקמה בביתר עילית, דרך נציג שלו"א ראש העיר רובינשטיין, ובסיעה החסידית נימקו בהודעה את העיכוב הזמני במינוי הסגן של 'דגל התורה' דודי זלץ: "יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים".

"אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה", מאיימים ב'שלומי אמונים', ומוסיפים: "אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב, והאחדות בביתר תימשך - ותשפיע לטובה על יתר הארץ".

גולדברג וארנרייך בהרמת 'לחיים' עם ר"ע בית שמש, בעת חתימת ההסכם ביניהם (דוברות העירייה)

כזכור, על פי ההסכם הקואליציוני בבית שמש, בין אגודת ישראל לעליזה בלוך, צפויה הראשונה לקבל תפקיד סגן אחד בשכר, בו ישמשו ברוטציה ישעיהו ארנרייך (גור) ושמעון גולדברג (שלומי אמונים).

בהסכם הקואליציוני בביתר עילית, בין דגל התורה למאיר רובינשטיין, השיג היו"ר זלץ - לאחר שהכפיל את כוחה של תנועתו בעיר בבחירות האחרונות - חבילה נאה בדמות קבלת תיק החינוך, תיק התרבות, המתנ"סים, דתות וחברויות בועדות הנחשקות, זאת מלבד תפקיד סגן ראש העיר עבורו.

כעת כאמור נעשה הקשר בין שתי הערים, וזלץ ייאלץ להמתין להתפתחויות בין 'דגל' ו'אגודה' בבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר