לכל הדעות:

100% מהדרין ברשת קצביות 'וולדאן' ומסעדת 'אנטריקוט'

רשת קצביות 'וולדאן' ומסעדת 'אנטריקוט' שמחות לברך על המוגמר עם השלמת מהלך של שיתוף פעולה עם כשרות בד"ץ העדה החרדית החל מהשחיטה, בהשגחה צמודה לפי חומרות הבית יוסף והרמ"א ובמסעדת 'אנטריקוט' גם בישול יהודי לחומרא ולכולי עלמא. מהלך זה מביא איתו בשורה לכל צרכני המהדרין היכולים ליהנות מבשר איכותי ומהודר לפי כל הדקדוקים ומארוחות גורמה בכשרות מהודרת לפי כל הדעות כל זאת תוך שמירה על רמת מחיר קבועה, על אף השינויים הכשרותיים (עדכוני כשרות, שיווקי)

כיכר בשיתוף וולדאן | כיכר השבת |
רבני העדה בסיור כשרות באנטריקוט (צילום: באדיבות המצלם)

הרשת המוכרת עברה שינוי דרמטי, בחודש האחרון עבדו מסביב לשעון ב'וולדאן מהדרין' וב'מסעדת אנטריקוט' כדי ששיתוף הפעולה עם כשרות בד"ץ העדה החרדית יצא לדרך עם החומרות וההדגשים המוכרים לקהל המחזיק את כשרות זו כמספר אחד בארץ. רבני העדה אף נענו לבקשת בעלי הרשת ובשיתוף פעולה יוצא דופן הרשת קבלה על עצמה הן את חומרות מרן ה'בית יוסף' והן את חומרות הרמ"א לכולי עלמא. מעתה צרכני כשרויות המהדרין, הן מהציבור האשכנזי והן מציבור עדות המזרח, יכולים להנות בראש שקט מכשרות מהודרת עליה סומכים רוב בנין ומנין של שומרי התורה וביתר שאת כעת ביודעם שלא שינו את מנהג אבותיהם במה שקבלו על עצמן חומרות הבית יוסף והרמ"א לכולי עלמא.

יצויין כי מלבד קבלת החומרות בניהוגי השחיטה והטריפות, גם במטבחי המסעדה יוצאים לכל השיטות בכל הנוגע לבישולי גויים. גם מטבח המסעדה מוציא מתחת ידו מזון כשר לכל הדעות גם לנוהגים לשיטת הבית יוסף בבישולי גויים.

והכל תחת עינהם הפקוחה והמחמירה של ראשי העדה החרדית שביקרו מקום וסמכו את ידיהם סמיכת חכמים למתן הכשרות המהודרת.

יצויין כי על אף השינויים הכשרותיים ורמות החומרה הגבוהות עם כל זאת הנהלת הרשת החליטה לשמור על רמת מחיר קבועה, והלקוחות לא ירגישו שום שינוי בקופה.

מאז השקת המהלך, התקבלו תגובות נלהבות מקהל הלקוחות הנאמן ומקהל רחב המעוניין לפאר את ארוחות השבת בבשר טרי איכותי ומשובח ומקפיד על כל החומרות בשחיטה והשגחה.

זוגות ומשפחות רבות הגיעו לחגוג את הכשרות החדשה במסעדה הבשרים המשובחת היחידה בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית בהשגחה צמודה.

הפידבק הנלהב מאושש את המסקנה כי ציבור גדול מאד המקפיד על קלה כבחמורה יודע את החשיבות ברכישת בשר טרי ברשת קצביות מומחים ונהנה מבשר וחווית הקניה מקצבים מומחים המעניקים ייעוץ אישי בבחירת הבשרים.

ב'וולדאן' כל הבשר מגיע טרי מידי יום לקצביות מאיכות גבוהה במיוחד: מבחר גדול של בשרים משובחים ביותר, נתחי אנטריקוט, נתח הקצבים, שקדים של עגל, קבבים במגוון טעמים וסגנונות, סטייקים למיניהם, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, התמחות בהכנת נקניקים מסוגים שונים, נתחי בשר לבישול וצלייה, בשר טחון ועוד.

בתקופה הקרובה, ועד גמר המלאי, ימצאו ברשתות השיווק, מוצרי 'וול דאן' בכשרות הרב רובין ולצידם מוצרי 'וולדאן מהדרין' בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

את המוצרים ניתן למצא ברשת קצביות 'וולדאן':

ירושלים:
רח' המרפא 1 הר חוצבים
סניף 'יש' רחוב פארן 7 רמת אשכול

רעננה: רח' אחוזה 94

ומהיום ניתן להזמין גם באתר WELDONE.CO.IL או בוואצאפ: 052-7117344

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר