אחרי ה'סולחה'

יחיאל לסרי פירגן לדרעי: "לא יכולתי בלעדיך"

לאחר שהפתיע והקדים לחתום עם אגודת ישראל על הסכם קואליציוני, לפני ש"ס - ובכך יצר מולה מתיחות זמנית, העתיר ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי שבחים רבים על יו"ר התנועה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אתר עיריית אשדוד)

בטקס כינון מועצת העירייה החדשה של אשדוד, שכזכור קדמה לו מתיחות בין יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי לראש העיר יחיאל לסרי בשל הקשיים במו"מ הקואליציוני, הקדיש לסרי דקות ארוכות מנאומו כדי לפרגן לשר.

הטקס התקיים שעות אחדות לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני בין ראש העיר לבין יו"ר תנועת ש"ס באשדוד אבי אמסלם, ובמהלכו הוא מונה למ"מ ראש העיר בשכר, בנוסף לשורה ארוכה של תפקידים, בהם הממונה על הרווחה, הממונה על המתנ"סים בחברה העירונית באשדוד, יו"ר דירקטוריון המשכן לאומנויות הבמה בעיר, הממונה על הרשות העירונית למאבק בסמים ובהתמכרויות ועוד.

כזכור, לסרי הפתיע והקדים לחתום עם אגודת ישראל על הסכם קואליציוני, לפני ש"ס, ובכך יצר מולה מתיחות זמנית, שכמובן התפוגגה עם ההסכם שחתם עמה לבסוף ונתינת הסמכויות הרבות לאמסלם.

דרעי ולסרי לאחר חתימת ההסכם ביניהם השבוע (באדיבות המצלם)

באירוע החגיגי בחר כאמור לסרי להעלות על נס את תרומתו האסטרטגית של דרעי לניצחונו בבחירות, ואמר: "חשוב לי להודות אישית ליו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי על התמיכה הפוליטית שהוא מעניק לי לאורך כל השנים, ובמיוחד במערכת הבחירות הזו: הוא היה הראשון שהביע בי תמיכה, ובלעדיה ספק אם יכולתי לעמוד כאן בפניכם במעמד זה".

"שר הפנים עשה דברים חשובים מאוד לטובת אשדוד", הוסיף לסרי. "כך למשל הוא הכריז על שטח נמל אשדוד החדש כזה שנמצא בתחום השיפוט העירוני, החלטה עם משמעות כלכלית אדירה לעיר אשדוד".

ראש עיריית אשדוד סיים את דבריו בהומור, והחמיא לדרעי: "כנראה שבלי לדעת על עזרתו הגדולה לעיר בנושא זה, גמלו לו התושבים במספר המנדטים הגבוה ביותר שהיה אי פעם, לתנועת ש"ס באשדוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר