"תתבייש לך"

טענה: נתניהו ביקש לדווח שגילת בנט היתה שפית במסעדות טריפה

לפי טענה שמתפרסמת הערב, ראש הממשלה ניסה להשחיר את פניו של יו"ר הבית היהודי באמצעות פרסום ידיעה כי אשתו גילת היתה שפית במקומות מפוקפקים. בתגובה, שחרר נפתלי בעלה אמירה קשה (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נפתלי בנט ורעייתו גילת (צילום: מתוך חשבון הטוויטר הרשמי)

מקורביו של בעלי חברת בזק שאול אלוביץ', מספקים היום (רביעי) לראשונה את גרסתם בפרשת 'בזק-וואלה!' (תיק 4000), בו המליצה לאחרונה המשטרה להעמיד לדין אותו ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתוך שלל הטענות שנחשפו הערב ב'החדשות', ונועדו להוכיח כי לנתניהו דווקא לא היתה שליטה במתרחש באתר וואלה! שבבעלות אלוביץ' - בניגוד לנטען, כחלק מעסקת שוחד ביניהם - הסתתרה טענה אחת, מביכה במיוחד.

לפי הדיווח, מקורבי אלוביץ' מתעקשים כי הוא עזר לנתניהו "רק כשחשב שהוא צודק", וכאן הגיעה הדוגמה הבאה: "יום אחד נתניהו ביקש ממנו לפרסם כתבה שגילת, אשתו של נפתלי בנט, הייתה שפית במסעדות לא כשרות - והוא לא הסכימו לפרסם דבר כזה".

(צילום: Hadas Parush/FLASH90)

בתגובה לכך, פרסם יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט תגובה נדירה בחריפותה: "צר לי עליך, מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי 'וואלה' כדי לפגוע באשתי. זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך".

"התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. משפחתי היא גאוות חיי. אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. תתנצל בפני אשתי", סיים בנט.

בתגובה לתגובה, כתב בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו לבנט: "נו, ואתה עשית את זה מיליון פעם כנגד אימא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כל כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ו?".

גם תנועת הליכוד פרסמה הודעה אישית נגד בנט בענין, בה נכתב: "אין גבול לצביעות שלו. הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא ייצא לשמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר