נעצר בברזיל, נמלט ונעצר שוב בידי המשטרה

ישראלי חשוד בסחר וייבוא סמים נעצר בברזיל והצליח לברוח מהמשטרה המקומית, אך משטרת ישראל הצליחה לשים עליו את ידה והוא נעצר שוב והובא לישראל שם יוארך מעצרו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה הביאה למעצרו בשנית של חשוד בעבירות סחר ויבוא סמים לאחר שנמלט בתחילת השבוע מידי רשויות האכיפה בדרום אמריקה. אמש (חמישי) נחת בנתב"ג המטוס כשעל סיפונו החשוד ושם כבר המתינו לו בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט באשקלון.

במסגרת פרשיית ״שמים לבנים״ במהלכה הופעל סוכן סמוי על ידי היחידה המרכזית לכיש, נאספו ראיות בין היתר כנגד החשוד ששהה במדינות דרום אמריקה ועל פי החשד פעל ממקום מושבו שם לייבוא סמים אל תוך מדינת ישראל באמצעות מעורבים נוספים.

לאחר שבתחילת השבוע נעצר החשוד על ידי רשויות האכיפה בברזיל בסיוע ובשיתוף פעולה של אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, הצליח החשוד להימלט מידי אותן רשויות בברזיל, ממש בשלהי הליך גירושו לארץ.

פעילות המשטרה אפשרה את תפיסתו של החשוד בשנית לאחר מבצע מורכב והוא הועבר בליווי שוטרי משטרת ישראל לטיסה שהטיסה אותם חזרה למדינת ישראל ומיד עם נחיתת החשוד בנתב"ג, הוא נעצר על ידי בלשי ימ״ר לכיש והועבר לחקירה.

הבוקר לבקשת המשטרה האריך בית המשפט את מעצרו בעשרה (10) ימים נוספים לטובת פעולות החקירה הנדרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר