שיחה נדירה

הרבנית לאה קוק ל'כיכר': "קודם כל חיבוק"

הרבנית לאה קוק מטבריה, מדברת בשיחה נדירה ל'כיכר השבת' על אביה, חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין: "אבא קדוש, אבא צדיק, אבא שמחייך". צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הרבנית לאה קוק מטבריה בשיחה נדירה ל'כיכר השבת' במסגרת התכנית "ישי ורבינא בכיכר". בראיון דיברה על אביה חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין.

"גדלתי בבית של אבא קדוש, אבא צדיק, אבא שמחייך". פתחה הרבנית את דבריה. "גדלתי אצל אבא שמחבק. הייתי אומרת לו 'אבא תן לי סופגנייה', אמר לי 'ביתי קודם כל חיבוק חם. אמרתי לו 'אבא תן לי כוס תה', השיב לי: 'ביתי קודם חיבוקי ואחר כך כוס תה חם', הייתי אומרת לו 'אבא תסביר לי את הרש"י על הפרשה' השיב לי: 'ביתי חיבוק'".

הרבנית הוסיפה לתאר בהתלהבות: "זה חיבוק שלוקח שתי דקות על השעון. זכיתי לגדול בבית של אבא שמנשק ומחבק ומעודד ורק מילים חמות. בחנוכה אבא היה רוקד על כל נר".

ישי ורבינא בכיכר; התוכנית המלאה

"זאת חנוכה, אמר לי אבא זאת נעילה של יום הכיפורים. מהרגע שמדליקים נרות של חנוכה עד שיוצא החג זה כתר יתנו לך ה' אלוקינו לבקש, להתפלל ולבכות על כלל ישראל".

"גדלתי עם חיבוקים ואהבה" אמרה הרבנית והוסיפה: "זה נותן לי כוח להמשיך את התורה הקדושה לדורות הבאים. אמא שכל היום מתפללת והבית מלא אורחים. אחותי חזרה מלידה עם תינוק, היא אמרה לי לא'לה, אין לי איפה להניח את התינוק, בכל מיטה שוכבת אישה גלמודה אחרת. אמא אמרה לי לגלמודים אין מי שידאג. אחרי זה גם אחותי קיבלה מיטה יפה".

הרבנית סיימה: "עם חיבוקים, נשיקות וסופגניות – זה זאת חנוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר