סוער בחיפה

ביבי לצד דרעי: למנוע את מינוי הסגן הערבי של קליש

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבה את דרישת יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי המבקש למנוע את מינוי של תומך חיזבאללה לסגן ראש העיר חיפה: "שמח שחברנו אריה דרעי התחיל כבר לטפל בנושא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למינוי הצפוי של חבר המועצה ראג׳א זעתרה לסגן ראש העיר של עינת קליש רותם בחיפה וקרא לה לחזור בה מההחלטה. נתניהו שיבח את שר הפנים אריה דרעי שהחל לפעול בניסיון למנוע את המינוי.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "הבוקר לפני הישיבה חיפשתי את ראש עיריית חיפה עינת קליש כדי לבקש ממנה לבטל את המינוי של סגן ראש עיר שתומך בחיזבאללה וחמאס, שמצהירים שבכוונתם להשמיד את מדינת ישראל. אני מקווה שתענה".

נתניהו שיבח את דרעי ואמר: "אני ושמח שחברנו אריה דרעי התחיל כבר לטפל בנושא ואני יודע שגם רבים אחרים התבטאו בו. זה דבר שאינו מתקבל על הדעת ומכיוון שהוא אינו מתקבל על הדעת הוא גם לא יתקיים, אני משוכנע בזה".

כזכור, בערב שבת הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי בכוונתו לבדוק האם מבחינה חוקית הוא יכול להשתמש בסמכויותיו כשר הפנים ולמנוע את המינוי השנוי במחלוקת.

לדברי דרעי: "ראג׳א זעתרה, חבר מועצת עיריית חיפה, הביע תמיכה בחיזבאללה ובחמאס, תמך בחרם על ישראל והביע תמיכה בפעילות נגד ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אדם כזה אינו יכול להתמנות לסגן ראש עיר בשכר כפי שמבקשת ראש עיריית חיפה".

קודם לכן התייחס נתניהו לפעולות צה"ל בצפון הארץ ואמר: "מבצע מגן צפוני נמשך. חיילי צה"ל פועלים כל העת בנחישות, בשיטתיות, גם במזג אוויר סוער, לחשוף ולנטרל מנהרה אחר מנהרה.

"אנחנו זקוקים לאורך רוח, אבל עם אותה התמדה אנחנו נמשיך במבצע עד להשלמתו- עד לנטרול איום המנהרות בצפון. במקביל אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואת איראן ולהגביר את הסנקציות נגד שניהם".

נתניהו הוסיף ועדכן: "שוחחתי אתמול עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. סיכמנו שמשלחות התיאום של צה"ל וצבא רוסיה יפגשו בהקדם, מקווה שבימים הקרובים, כנראה במוסקבה, ושהנשיא פוטין ואני ניפגש בהמשך".

"אמרתי לנשיא פוטין שאנחנו ממשיכים במדיניות שלנו: לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, נמשיך לפעול נגד הנשק המדויק בלבנון ונשלים את סיכול איום המנהרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר