זאת חנוכה

תיעוד: הראשל"צ הגר"י יוסף הדליק 'נר שמיני' בכותל

הראשון לציון ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יצחק יוסף הדליק אמש את נר שמיני של חג החנוכה ברחבת הכותל המערבי יחד עם השר אורי אריאל ונציב שירות הכבאות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"י יוסף בהדלקה (צילום: הקרן למורשת הכותל)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף הדליק אמש (ראשון) את נר שמיני של חנוכה בחנוכייה המרכזית ברחבת הכותל המערבי. בהדלקה השתתפו רב הכותל הגאון רבי שמואל רבינוביץ', השר אורי אריאל ונציב שירות כבאות והצלה דדי שמחי.

במהלך דבריו אמר הגר"י יוסף: "הקב"ה אמר: 'בראתי יצר הרע בראתי לו תורת תבלין" אי אפשר לנצח את היצר הרע, פרט על ידי התורה. המאור שבה מחזירה למוטב ואת זה היוונים רצו לשכח".

דדי שמחי: "בחנוכה הזה ובכל ימות השנה נצטרף באש אך ורק כדי להנות ממנה וקבל מטובה. אנחנו לוחמי האש במשך כל השנה נפעל יחד איתכם לצמצם סכנות ולשמור על הילדים".

שר החקלאות אריאל: "חג חנוכה מאופיין כחג לאומי של ניצחון לעם היהודי ומדגיש את הנס שהאיר את כולנו ומכאן, אני רוצה לאחל שנמשיך להוסיף כדעתם של בית הלל מכאן ואילך מוסיף והולך. בהזדמנות זו, אני רוצה לשלוח ברכה לחיילי צה"ל וכחות הביטחון העומדים על משמר ארצנו וערי אלוקינו בכל עת.

"אני מאחל כי בעזרת ה', ימשיכו הגשמים עד בלי די ותודה למַשִּׁיב הָרוּחַ וּמוֹרִיד הַגֶּשֶׁם, תודה ללוחמי האש, המכבים של ימינו ולעמותת "אור מנחם" ולילדים המקסימים שמפיצים אור גדול על כולנו, מברך אתכם בברכת הכהן. חג חנוכה שמח!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר